Gå til innhold

Bosted!!! (i profil)

sammigun
 Share

Anbefalte innlegg

De fleste av dere som har vært her på forumet en stund er flinke på dette, men jeg skulle ønske flere her inne var mye flinkere til å opplyse hvor de bor i Norges land.

Spesiellt tenker jeg da på "anonyme" så driver på med kjøp og salg på dette forumet!

Om man ikke ønsker å opplyse nøyaktig, skriv iallefall riktig fylke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja....

Flotte greier, du har jo fått lagt inn de opplysningene på din profil, så da kan faktisk folk se hvor i Norge du befinner deg, dersom de skulle finne på å kjøpe eller selge noe her på bimmers.no, også slipper man å spørre hvor man holder til.

Jeg synes det er litt frustrerende å legge masse tid i mail og bilder og forklaringer på tilstand på en delebil, når bilen viser seg å være 150 mil unna.

Sier jo seg selv at det ikke svarer seg å hente en bil til 3000kr, når reiseutgifter kan 3-dobles... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det at jeg har kjempebehov for å kartlegge hvor alle på forumet bor hen.

Men er jo fryktelig greit å vite om en bil eller en anna tung ting, som f.eks. en motor, som står for salg, befinner seg i mandal eller Kirkenes!

Er bare det som er poenget mitt.

Men jeg skal gjøre som Patrick B, og oppdatere min profil med fylke i tillegg, jeg også. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vell ikke en hel dags arbeid å spørre om hvor i verden gjenstanden befinner seg hvis man er interesert...

Når folk skriver side opp og side ned om hvor bra og hva slags farge med mer det er på det de selger, så burde de være oppegående nok til og kunne putte inn hvor produktet befinner seg også eller???

Jaja...

Er jeg sugen på noe, og trenger det de selger så kan jeg sikkert spørre om hvor det er....

Som regel er det der de bor.

Synes det er vesentlig og kunne få det frem av annonsen jeg.

Jævlig tåplig og bli sugen på noe, for så og få svar om at det er ca 140 mil unna..... :shock:

Nå har ikke jeg studert det så nøye, men er sikkert flere av dere som ikke oppgir bosted som har bilder på galleriet av bil med skilt synlig.

Vil man finne ut ting, så finner man det ut.

Det hadde sikkert han med den hvite E30'n som surra rundt huset her i dag gjort også.

Håper nesten han finner det han leter etter.

Vet allerede hvor han bor. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...