Bmw323i Skrevet Mai 14, 2006 Skrevet Mai 14, 2006 motor: m20b23 85 mod. når jeg var ute å kjørte forleden dag så begynte bilen å jukse noe voldsomt, men bare av og til. etter jeg hadde kjørt litt så sluttet juksinga. så begynte juksinga igjen, så sluttet den. helt til den ikke vil gå lenger. nå starter den så vidt, så dauer den ut med en gang. jeg koblet ut lmmen og startet bilen da. uten lmm går den på et slags nødprogram eller noe slikt. med en gang jeg koblet inn lmmen (mens bilen gikk) så dauet den ut. er det lmmen som er gåen, eller kan det være en eller annen føler som er koblet til lmm? haster litt da jeg ikke har bil nå! på forhånd takk!
Kaptein Vom Skrevet Mai 14, 2006 Skrevet Mai 14, 2006 Hva med å skife "llmèn"? Hvis det er luftmengdemåler du mener, er det bare å skifte!
Bmw323i Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Skrevet Mai 14, 2006 joda, er ikke noe problem å skifte den. men jeg spurte om det er den eller noe annet som er koblet til lmmen som kan være ødelagt. får ikke tak i ny lmm nå.
Kaptein Vom Skrevet Mai 14, 2006 Skrevet Mai 14, 2006 Det er stort sett den som er defekt, den er nermest en slitedel. Bilen går i nødprogram når den er kobblet i fra, og bruker middelverdiene for lmm. Bilen blir nok i orden om du skifter den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå