acewolf Skrevet Mai 14, 2006 Skrevet Mai 14, 2006 Har tatt ut mine 4 stempel, men glemte å merke de så jeg vet ikke hvem stempel som skal i hvem sylinder.!! Er dette farlig? Jeg skal jo bytte stempelringer og hone sylindrene! Vil helst ha svar av noen som har gjort dette før..
ehrnst Skrevet Mai 14, 2006 Skrevet Mai 14, 2006 Har du tatt dem av rådene? Står vel merket der hvor rådene skal hvertfall
propan Skrevet Mai 14, 2006 Skrevet Mai 14, 2006 Du har groper til ventilene,legg på toppen og se hva som passer hvor,det er forskjellige størrelser på ventilene. Hvis du knikker litt på de og vasker skikkelig kan det hende det står en pil på de også,da skal pilen mot eksos.
acewolf Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Skrevet Mai 14, 2006 Ok! får se om jeg finner disse pilene da, men det du mener er at jeg skal bare legge toppen oppå blokka og se hvilket stempel som passer hvor?
propan Skrevet Mai 14, 2006 Skrevet Mai 14, 2006 Nei,du har jo stemple løse,prøv de med stempel topp mot forbrenningskammeret i toppen,da ser du hvilken vei det skal stå. Du har jo bare to valgmuligheter så det ordner seg nok.
acewolf Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Skrevet Mai 15, 2006 propan: greit det hvis ikke får du bare komme å hjelpe meg, bor ikke så langt unna Jarle Skofterdalen
acewolf Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Skrevet Mai 15, 2006 jeg vet jo hvilken vei de skal stå da! men jeg har blanda stemplene, så jeg vet ikke hvilket stempel som skal i hvem sylinder!
acewolf Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Skrevet Mai 15, 2006 Hvor mye koster det forresten å plane toppen samt hone sylindrene? Noen som vet det?
Gjest Skrevet Mai 15, 2006 Skrevet Mai 15, 2006 Det gjør ingenting om du bytter rundt på stemplene så lenge du honer syl og skifter fjørene.Og bytter lager selvf.
propan Skrevet Mai 15, 2006 Skrevet Mai 15, 2006 Jeg har helt fullstendig misforstått. Trodde du ikke fant ut hvem vei stemplene skulle i sylindrene. Da er det jo samma f hvor du setter de.
acewolf Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Skrevet Mai 17, 2006 Det gjør ingenting om du bytter rundt på stemplene så lenge du honer syl og skifter fjørene.Og bytter lager selvf. Mener du veivlagera da eller?
propan Skrevet Mai 17, 2006 Skrevet Mai 17, 2006 Rådelager,skal du ikke bytte de er det meget viktig at du setter de der de sto! Veivlager også for den saks skyld.
acewolf Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Skrevet Mai 17, 2006 propan: Hmm Veivlagera er det som sitter på veiva, rådelagera sitter jo inni stemplet, trenger ikke å bytte de vel?
acewolf Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Skrevet Mai 17, 2006 Har jeg forstått det riktig med denne tegningen jeg har laga?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå