R.E.H Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 jeg har tenkt å spyle motor rommet og da lurer jeg på hva jeg skal dekke til siden motor rommet e ganske "åpent"?håper på svar fra neon som har gjort dette før på e30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Bare spyl,men ikke spyl direkte med høyt trykk mot dynamo og starter,bare sveip over. Du må nok uansett blåse tørt med trykkluft etterpå nede i plugghulla etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Dekke til siden? Du trenger ihverfall å dekke til luftfilteret vist du har slikt sportfilter, så må du jo naturligvis ikke spraye i sikringsboksen Spray med avfettning og spyl av, etter så bruker du autoglym sin motorvask eller lignende og sprayer over i hele rommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2006 enn å dekke til dynamo og fordeler og slikt? flere ting som må dekkes til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2006 ingen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zippo Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 nei bare kjør på.. og tørk av tenningsdeler som nevnt der oppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå