Gå til innhold

Noen her som vet om en gullfarget(oransjfarget) 2-dørs E30?

Øyvind
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen her som vet om en sånn bil, eller kjenner til noen som har en sånn bil?? Jeg solgte en gang en bil til en fyr i Oslo, kunne vært artig å vite om den finnes ennå! Det var en prosjektbil jeg hadde ei stund, den ble lakkert i fargen Ambra metallic. Det er kanskje mer en slags oransj farge enn en gull-farge. Bilen er fra 1983, og ble ombygd fra 323i til 325i.

(325i motor og understell)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo en i Ålesund som har en gullfarget 325 turbo (mener jeg det er).... Men usikker på om den er 2 dørs, og 83 mod. (forøvrig uten jalla styling)

den er vel orange er den ikke det da?? en godkjent 325 turbo vertfall som jeg vet om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lenge siden?

Så en sånn gullfarget i oslo for en ca 3år siden tror jeg. sto parkert en plass mellom ekeberg og nordstrand mener jeg å huske..

Jeg mener det kan være ca. 3 år siden. Jeg skal prøve å finne noen bilder av bilen, slik den så ut da jeg solgte den, og legge ut her.

Jeg husker også at jeg la den ut for salg i bladet "Bil Listen" og der havnet den på første siden! Det var en litt stilig bil dette! Den hadde mye potensiale i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett en her i mandal me full seidl styling,men er en stund siden.så vet ikke hvem som eier den

stemmer det! så bare den en liten måned! så var den vekk :/ husker ikke navnet i farten på eieren, men skal tenke på saken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en gullfarget (tror jeg) E30 i dag morges - i Trondheim. Litt shabby styling - ulakkert. Det stakk en intercooler ned under størfangeren.

Jeg kjørte forbi denne på tur fra Melhus mot Tr.heim i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...