Oterhals Skrevet Mai 14, 2006 Skrevet Mai 14, 2006 Familien har akkurat annskaffet seg en 97`525 tds, og jeg er interessert i tips på å piffe den opp litt.. Har sett/tenkt på blant annet: sports luftfilter, chip, "power box", og effektanlegg. Noen som har tips og triks så hadde dette vært flott
Tore Diesel Skrevet Mai 14, 2006 Skrevet Mai 14, 2006 Jeg har hvertfall bare gode ord å komme med når det gjelder alt på "lista" di. Men jeg har ikke peiling på hva som er "best" av chip, eller powerbox. Har ingen dårlige erfaringer på noen av delene. Begge 2 har vel sine pluss og minusider. Men jeg hadde hverftall ikke kvidd meg på å trimme en slik motor med de tingene du har nevnt. Ikke minst blir det en skikkelig golyd på en slik motor, med sportsfilter og effektanlegg
Oterhals Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Skrevet Mai 14, 2006 Gs bildeler har "powerbox" og trimchip har chip til ca samme pris.. Men chippen gir mer power Blir vell montering av filter ganske snart har ikke bestemt om det blir inleggsfilter eller kon enda da.. Gs har inleggsfilter til rundt 1000lappen, og et konfilter koster en del mindre og gir fetere lyd Skal bli gromlyd ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå