-fek- Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 har fundert litt på kor mykje eg hadde fått igjen for bilen min nå ved eit eventuellt salg.. Nå må ikkje noken ta forhastede slutninger å tru eg skal svikte dere men har som sagt lurd litt på det. Har lagt ut så masse på bilen i det siste, at eg er redd eg ikkje kan selge den, er begjynt å bli glad i den, veldig glad Litt om bilen: Bmw 318ti 95 mod. km stand: 140 000 farge: alaskablau Specs: K&n filter m-tech girkule blått interiør (KOENIGBLAU) orginale e36 m3 felger 215/45 - 17 dekk nye michelin x-ice på vinter bilstein sprint b8 dempere - NY! h&r fjærer - 35/15mm powerflex eksentriske foringer framme - NY! m3 speglar m3 front - NY! m3 gt-leppe - NY! m3 look baklykter rieger bakrute spoiler kvite blinkers rundt om cd spelar - NY! helix 12" sub helix 4 kanal forsterker cadence frontsett Er sikkert masse eg har gløymt i farta men.. ingen rust, ellers hel og pen, komplett servicehefte.. Noken som har ein prisanntydning? har kosta på bilen så mykje, at eg ser på det så lite akktuellt å bytte han ut Prisanntydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Momentelsker Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Bilen din er vært det folk vil gi for den på det åpne markedet. Hverken mer eller mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2006 Hehe..jeujeu, fullt klar pover det! Men siden eg ikkje vil legge ut bilen for slag så er dte ikkje så lett å finne det ut, lurde berra på om det var noken her som veit sånn ca. kva den kunne vera verdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Men siden eg ikkje vil legge ut bilen for slag så er dte ikkje så lett å finne det ut, lurde berra på om det var noken her som veit sånn ca. kva den kunne vera verdt Bare og ta et søk på samme type bil på auto.db eller noe det. Får fort et ca inntrykk av hvor prisen er da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå