Patrick B Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 JA nå er det sommer i nord! For pokker 15. Mai! Har så og si snødd i hele dag! tinte litt så begynnte det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Huff, jeg er SÅ glad det er sånn her, fikk nok tidligere i år . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 leit med sommerdekk på slikt føre gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2006 ja! Kan tenke deg at det var breisladd igjenom svingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Arendals-bil og greier!!!! Har du vært her nede og henta den selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0berg Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Rart å tenke på at det va 20 varmegrader for litt over en uke sia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Ble litt stor i øya da jeg sto opp i dag ja... er bare 2+ ute nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2006 ja, regnet med i går natt da bildene ble tatt at snøen ville være borte i dag, men i stede våknet jeg til at jeg måtte ut å koste av 5 cm snå på bilen! er forresten 0.5 grader her nå for øyeblikket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Kjedelig... Glad jeg bor på vestlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 er på sørlandet i mandal ligger damene på stranda ungene bader. og bmwene råner i 25+ grader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 er på sørlandet i mandal ligger damene på stranda ungene bader. og bmwene råner i 25+ grader Det var vel litt overdrevet? Kjedelig med Norge det der, plutselig er det vinter midt på sommern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 fikk denne mms'n hos en kompis i 8 tiden i dag tidlig. margesenka mercedes med sommerdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå