OAF Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 da forsvant god bilen... http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1087906 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 glad jeg ikke har 270000 jeg, da hadde jeg ikke hatt det lenger!den ser rett og slett nydelig ut på bildene! kjempe fin bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cicca Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Status på salgspanten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2006 Hva mener du? Det er salgspant i bilen ja... hva så? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 salgspanten betaler jo kjøper ut når han kjøper bilen, verdens minste problem. Blir irritert jeg når folk herjer opp med at de ikke kan kjøpe biler pga salgspanten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 salgspanten betaler jo kjøper ut når han kjøper bilen, verdens minste problem. Blir irritert jeg når folk herjer opp med at de ikke kan kjøpe biler pga salgspanten. hehe, jaja da blir det flere biler å velge mellom for oss som vet hvordan det fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2006 jaja...salgspant er salgspant:-)...noen som er villig til å by noe mere en 270000,- da?...Det er en veldig god bil!!..å faktisk overaskende billig i drift..Brukte 0,66 mellom Ålesund og Skien før helga... m/cruisekontroll!Nydelig kjøretur..komfort i denne bilen:-) Visst noen har e30 m3,så kan det mulig være av interesse som delbetaling,men den bør helst være orginal å ikke hærja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2006 hehe.."delbetaling"..kjøper du min,så kan jeg kanskje kjøpe din da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2006 Hmm..Der var en som virket rimelig interessert,som var villig til å betale 270 for bilen..men har ikke hørt mere fra han..ingen som er intressert her???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grohl Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Då va d bye bye bli d M3 noda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2006 ja,stikke nedover å henta den idag faktisk,so ej he den her oppe på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 M3 ja... kjøpe du me han som hadde 3stk til salgs? vik eller nokke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg