Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Sitter her MEGET oppgitt nå. Som kanskje noen vet skulle jeg bestille meg felger. Dette ble gjort og idag kom de. Tror du ikke "klabb-kaillj'n" hadde bestilt til 5-serie da!?! Tror ikke jeg har vært så langt nede på leeenge. Han får nok en litt hissig telefon i morgen da jeg ikke merket det før jeg hadde kommet hjem (og han stengt)... Måtte bare få ut dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 klabb-kaillj'n? Men ja, surt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2006 klabb-kaillj'n?Men ja, surt... Hehe... Trønderuttrykk, men trodde de fleste skjønte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Er ikke trønder Har ei heller mokkasiner og skinnvest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Er ikke trønder Har ei heller mokkasiner og skinnvest Tok den ikke jeg heller! Må ikke glemme bart`n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 klabb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2006 HAHA Kløne-mannen er kanskje noe i nærheten da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Ingen fest uten skinnvest... E itt rocka uten tennissokka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 La meg tippe...GS du bestilte fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2006 La meg tippe...GS du bestilte fra? Nei. Heldigvis har jeg JO Bildeler som tar varer fra GS fire mil fra meg, så slipper iallefall å sende tilbake. Ringte om dette idag og han skulle ordne det. Uansett surt nå som det er 17.mai om en dag og det ser faktisk ut som om solen kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå