Gå til innhold

Billig M3 Cab

Share

Anbefalte innlegg

For meg er E30 M3 cab en bil som havner ltt mellom to stoler.

Vanlig E30 M3 er en kompromissløs kjøremaskin, hvilket gjør den svært ettertraktet. Når de da lager cab av denne reduserer de denne faktoren. Da blir den mer en cruiser, og man kunne like godt kjøpt f.eks. en 325 cab.

For meg vil en E30 M3 med tak stå høyere på listen enn en cab. Dette gjelder ikke E36 og E46.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den caben er pen. Har gått endel i Tønsberg, mener eieren gikk på skole her. Sett den stå parkert flere ganger :) Tok bilde av denne på Våler i 04 også.

Skjer med det a?

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1098532

To E30 M3 cab i Tønsberg er for drøyt... Trodde det var den jeg har over her som hadde gått i Tønsberg jeg, han som gikk på Maritime... Usikker jeg... Men du har sikkert sett at det er samme reg nr på den i denne tråden som den du har mobilbilder av m.m. regner jeg med? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er E30 M3 cab en bil som havner ltt mellom to stoler.

Vanlig E30 M3 er en kompromissløs kjøremaskin, hvilket gjør den svært ettertraktet. Når de da lager cab av denne reduserer de denne faktoren. Da blir den mer en cruiser, og man kunne like godt kjøpt f.eks. en 325 cab.

For meg vil en E30 M3 med tak stå høyere på listen enn en cab. Dette gjelder ikke E36 og E46.

Hey! Du stakk av men min meining! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...