Kjell Rune Skrevet Mai 16, 2006 Skrevet Mai 16, 2006 Har nå solkt 325 turboen og har da kjøpt meg ny typen e30 som jeg skal til og fikse litt på. denne bilen har nå følgende. senking 40\40 jamex. røde koni rundt om. 18"felger fra gamle bilen. sperre diff 25% orginal sotet frontlykter. takmontert antenne. store kjørecomputeren. åpningsvindu bak. m3 int 2+2 fra gamle bilen. stero er det litt av men regner med jeg kommer til og montere noen open air subber i ryggen bak og ett frontsett og 2 stk 6x9 i hatthylla. det meste har jeg liggende og er av merket lanzar competiton. dette er en orginal 325i og har ikke minst 127000km på telleren. den har stått i mange år på en låve og sliter derfor med mye harde og ikke gode foringer så det blir nå bestilt nye foringer komplett under hele bilen. noen av planene er: montere 2,7 sugemotor. orginal sotet baklys. gi hele bilen en total overgang etter rust og lakkere hele skuta. skifte til sort taktrekk. stayling er jeg ikke helt sikker på enda, frister med m-tech2 men vet liksom ikke helt. jeg er fremdeles av den typen som liker orginal stayling med perfekt passform. noen tips til stayling? kom med dem skal c om jeg får tatt noen bilder av den i kveld vist det passer slik.
vrossi46 Skrevet Mai 16, 2006 Skrevet Mai 16, 2006 hørtes kjekt ut dette.. halds oss oppdatert med bilder da..
Kjell Rune Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Skrevet Mai 16, 2006 Jeg selger en komplett mtec-2 pakke. i veit d serru. skulle gjærne men har ikke 10k akk i dag liksom.
Kjell Rune Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Skrevet Mai 17, 2006 tja. var jo ikke lankt fra ferdig turboen da. men alt er til salgs for rette prisen vet du. og det gjør ikke meg noe og starte på ett nytt prosjekt med en bil med mindre km og ikke minst ny typen bil.
Lien Skrevet Mai 18, 2006 Skrevet Mai 18, 2006 Høres bra ut dette! Sleng ut noen bilder når du har kommet i gang så vi får fulgt med
BMW_Larsen Skrevet Mai 20, 2006 Skrevet Mai 20, 2006 bresladd på lonke uten bensinlok å full tank = dålig ods..hehe.. nesten diska.. men ser du har fått med noen runninger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå