thunderstorm77 Skrevet Mai 16, 2006 Skrevet Mai 16, 2006 Fylte nettopp bensin og ikke lenge etterpå har jeg noen problemer med gassen på en 318i Touring 2002. Gassen er noe ugjevn, men bilen går gjevnt så lenge jeg ikke gir mye gass. Tråkker jeg gassen helt inn, begynner en ganske intens risting, og jeg har mistet mye motorkraft. Det orange lyset som ligner på et avløpsrør har begynt å lyse. Noen som vet hva dette kan skyldes? Tenkte jeg skulle vente for å se hva som skjer før jeg setter den på verksted.
Dazed Skrevet Mai 16, 2006 Skrevet Mai 16, 2006 Se i instruksjonsboka hva versellampen betyr, da vel. Tett eksos kanskje?
2M@s Skrevet Mai 17, 2006 Skrevet Mai 17, 2006 Svigers fikk samme feil på sin 316i 00 mod, da var det luftmassemåleren som var død..
johjoa Skrevet Mai 17, 2006 Skrevet Mai 17, 2006 jeg hadde samme problem på min i bil... det var luftmassemålern som tok kvelden ja...
TexWiller Skrevet Mai 17, 2006 Skrevet Mai 17, 2006 Skjekk belgen mellom luftmassemåleren og innsugsmanifolen den sprekker av og til. ikke helt ukjent problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå