Gå til innhold

Årets tabbe!

Share

Anbefalte innlegg

Kjørte over en jæveli sandhaug for litt siden og traff en solid stein med undersiden og knuste bunnpanna..utrolig nok var det bare den som fikk seg en smell og sprakk. Enkelt og greit og bytte.

Men da jeg skulle slepe den hjem var jeg jævelig forbanna, hadde ikke peiling på hvor slepe kroken var, jeg trodde ting var veldig mye verre med oppheng, og at motoren hadde fått seg en krafig smell under...

Så i rent sinne nappa jeg ut luftinntaka og festa et slepe tau gjennom dem. Jeg viste jo at dette var en dårlig plan, men siden jeg trodde bilen hadde tatt skikkelig kvell så brydde det meg fint lite.

Siden egentlig ingen skade var skjedd, og jeg sitter igjen med to hull som er rimelig dradd, eller iallfall ikke sånn det skal være så er det ufattelig irriterende.

Så det jeg lurer på, hvordan skal jeg få rettet opp dette her?? Er det noe vits i å prøve å rette opp eller blir det for vanskelig? Hva er beste måte å rette dette opp med...slegge...varme opp etc? Jeg har no clue på dette her.

fanger2rb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det bjelken som er bøyd??? isåfall kjøp en ny en.

Se pilene...fangeren nede er bøyd. Der luftinntaket er.

Jeg ser ingenting som er bøyd ihvertfall..

mye av d å kjøre på ting om dagen, var en dhl bil på jobben hær om dagen, han kjørte over ei kjetting kasse.. da sprutet vannet av bil'n hans gitt! hehe, slikt skjer!

Ingen spurte hva du har sett idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det bjelken som er bøyd??? isåfall kjøp en ny en.

Se pilene...fangeren nede er bøyd. Der luftinntaket er.

Jeg ser ingenting som er bøyd ihvertfall..

mye av d å kjøre på ting om dagen, var en dhl bil på jobben hær om dagen, han kjørte over ei kjetting kasse.. da sprutet vannet av bil'n hans gitt! hehe, slikt skjer!

Det var et før bilde vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er å kjøpe en ny frontplate og lakke den. det er det enkleste og billigste og det blir penest slik. den er ganske tynn så det er vanskelig å slå den fin..så de timene du vil bruke på banskap og sparkling pussing tjener du inn på ved å bare bytte frontplate.

Koster en 1500på gs tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen eller? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen eller? :lol:

Sjå på klokkeslettet...nettopp komme heim frå byen...sikkert litt skuffa eller noko :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...