Christopher Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Siden koed er utrolig i pris i forhold til norge hva må jeg ut med i frakt??? Første pakke 5kg Fortolling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Legg varen i handlekurven, så blir det kalkulert hvor mye frakt. Søk litt på forumet her så finner du MANGE innlegg om dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 jeg var skikkelig glad for de danske prisene,og bestilte varer for ca 900,- ,da jeg oppdaga Koed.,men etter noen dager etter levering fikk jeg regning fra TNT om moms,frakt,toll og fandens oldemor på 551,- altså over 50% av kjøpesummen skulle den Norske Stat ha!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2006 Men en pakke på 5000kr er jo fortsatt samme som en på 900... lønner seg jo å ha stor pakke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2006 Leste litt nå blir norsk moms på 25% og frakt på 500kr og fortolling 100-300kr. Dette er på en pakke som veier 20kg så dvs. total betaling uten varer blir på 2000kr vist det er en pakke på 5000. Men dette får jeg får da totalt 7000kr. m3 fanger + grill m3speil spraylakk bakrutesenker lakkstift 2xtrommelbrems Regn på det du og se hva som blir billigst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Med andre ord kan man si at jo mer man handler, jo "billigere" blir det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 jeg var skikkelig glad for de danske prisene,og bestilte varer for ca 900,- ,da jeg oppdaga Koed.,men etter noen dager etter levering fikk jeg regning fra TNT om moms,frakt,toll og fandens oldemor på 551,- altså over 50% av kjøpesummen skulle den Norske Stat ha!!! 37,9 % av kjøpesummen mer nøyaktig -) Noen her på forumet som har noe positivt å si om A/S Norge da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Har ikke mye positivt å si om A/S Norge nei, men mye positivt om KOED. Har handlet mye derfa i det siste. Det er like morro hver gang å se på prisene....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2006 Der skal jeg handle på fredag *gni meg i hendene* lønning<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Har ikke mye positivt å si om A/S Norge nei Jeg kan jo smette inn at Norge fortsatt er verdens beste land å bo i, generelt sett, ifølge FN. Danmark ligger på 14. plass. Og selv om Sverige har sykt billige biler så oppnår de ikke mer enn en 6. plass på lista. Hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenng Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Tror neppe de som har satt opp den lista over "verdens beste land å bo i" har tatt med landets veier i bergegninga (og ja,jeg er klar over at det er diskutert før og at det ikke hører hjemme i denne tråden ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2006 ¨Norge er greit land det Men staten sux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 vi får gjøre en væpna revulusjon,og kaste regjeringen,å danne vår egen! #1 punkt: Billigere bensin #2 punkt: billigere biler generelt,BMW spesielt,få skifta ut den gamle,usikre,og forrurensende bilparken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå