Gå til innhold

Frakt fra koed.dk ???

Share

Anbefalte innlegg

jeg var skikkelig glad for de danske prisene,og bestilte varer for ca 900,- ,da jeg oppdaga Koed.,men etter noen dager etter levering fikk jeg regning fra TNT om moms,frakt,toll og fandens oldemor på 551,- altså over 50% av kjøpesummen skulle den Norske Stat ha!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste litt nå blir norsk moms på 25% og frakt på 500kr og fortolling 100-300kr. Dette er på en pakke som veier 20kg så dvs. total betaling uten varer blir på 2000kr vist det er en pakke på 5000. Men dette får jeg får da totalt 7000kr.

m3 fanger + grill

m3speil

spraylakk

bakrutesenker

lakkstift

2xtrommelbrems

Regn på det du og se hva som blir billigst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var skikkelig glad for de danske prisene,og bestilte varer for ca 900,- ,da jeg oppdaga Koed.,men etter noen dager etter levering fikk jeg regning fra TNT om moms,frakt,toll og fandens oldemor på 551,- altså over 50% av kjøpesummen skulle den Norske Stat ha!!!

37,9 % av kjøpesummen mer nøyaktig -)

Noen her på forumet som har noe positivt å si om A/S Norge da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror neppe de som har satt opp den lista over "verdens beste land å bo i" har tatt med landets veier i bergegninga ;) (og ja,jeg er klar over at det er diskutert før og at det ikke hører hjemme i denne tråden :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi får gjøre en væpna revulusjon,og kaste regjeringen,å danne vår egen!

#1 punkt: Billigere bensin

#2 punkt: billigere biler generelt,BMW spesielt,få skifta ut den gamle,usikre,og forrurensende bilparken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...