jødahl Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Er det noen i Romerike/akershus/oslo som har peiling på BMW som kan fikse bilen min? Jobben går ut på å fikse fusking og et varmeproblem. Bilen lekker frostvæske. Hvis noen tror de kan klare dette, er belønningen på hele 1000 kroner Uansett om det tar 15 min. Hvis det skulle være litt jobb, vil selvfølgelig prisen bli bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 kall meg gal, men hvorfor ikke få et verksted til å fikse dette? er det bare 15 min jobb så koster det nokk langt mindre en 1000kr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Mye mulig at det er den pakninge forand toppen, veldig vanlig på M42. Det er mye jobb å bytte den. lekker det fra venstre side i motorrommet når du ser forfra ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2006 Mye mulig at det er den pakninge forand toppen, veldig vanlig på M42.Det er mye jobb å bytte den. lekker det fra venstre side i motorrommet når du ser forfra ?? Ja, lekker fra venstre side sett forfra. Er det pakningen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 kall meg gal, men hvorfor ikke få et verksted til å fikse dette? er det bare 15 min jobb så koster det nokk langt mindre en 1000kr! Kall gjerne meg gal, men å fikse motorfjusk og ha fastpris i "belønning" på en tusenlapp - det syns nå jeg at er en risiko. Fjusk kan ta tid å finne det i enkelte tilfeller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 kall meg gal, men hvorfor ikke få et verksted til å fikse dette? er det bare 15 min jobb så koster det nokk langt mindre en 1000kr! Kall gjerne meg gal, men å fikse motorfjusk og ha fastpris i "belønning" på en tusenlapp - det syns nå jeg at er en risiko. Fjusk kan ta tid å finne det i enkelte tilfeller... Nå snakker han ikke akuratt om en fastpris, vist det er noe mer da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Såg i etterkant at han gjerne ville betale mer hvis det var mye jobb. Men timene ruller fort allikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Såg i etterkant at han gjerne ville betale mer hvis det var mye jobb. Men timene ruller fort allikevel... Dem gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Mye mulig at det er den pakninge forand toppen, veldig vanlig på M42.Det er mye jobb å bytte den. lekker det fra venstre side i motorrommet når du ser forfra ?? Ja, lekker fra venstre side sett forfra. Er det pakningen da? Min pakning var helt spist opp og det var tæra i både toppen og topen av det dekselet bak kamkjedet. Jeg tok dette da jeg bytta toppakning, men jeg tror det går an å skru av dekselet bak kjedet, men det er fortsatt en stor jobb. Du bør jo forsikre deg om at det er det før du gjør noe drastisk inngrep da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå