Maxxsonics Skrevet Mai 16, 2006 Skrevet Mai 16, 2006 det rakkler noe jæveli på høyre sia på bil'n min når jeg kjører i dumper.. høres ut som det går stål mot stål ett eller annet sted! ser ikkno galt når jeg tar av dekket å ser etter å d kan være! ganske sikker på at d ikke er støt demperene, bærekulene er nye! stabb-linkene er litt slitte men tror ikke det er de.. noen som vet hva det kan være??
Maxxsonics Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Skrevet Mai 17, 2006 hmm.. ja faen d har j ikke tenkt på! kanskje der hjul lageret gitt!! noen som vet om d er mye jobb å åssen j bytter d a? æsj, faen, få skru bil igjen en dag da.. hehe...
Maxxsonics Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Skrevet Mai 17, 2006 det er nok heller fjærbeinslageret som er gåent. tror jeg sier meg mer enig i det gitt! hadde det vært hjul lageret hadde det bråket mer når jeg kjører, noe det ikke gjør! bare rakkler når jeg kjører i dumper... må ha vinduet åpent får å høre det..!
-Sammy Skrevet Juli 6, 2006 Skrevet Juli 6, 2006 Har akkurat samme problemet selv, rasler i metall foran (venstre side her), kun i dumper og over brostein. Skal inn på 4-hjuls kontroll nå på mandag og da skal de få se over hva det er. Det gnisser også noe fælt fra høyre bakhjul, mistenker at det er et hjullager som er modent.
eriklepe Skrevet Juli 7, 2006 Skrevet Juli 7, 2006 hvis du ikke har skiftet ytre bærekule på en stund ville jeg tatt en ekstra titt på den. slitte kuler lager mye bråk, og disse er en svakhet på e36.... Ser forresten nå at jeg har kjørt med e30 bærebro på venstre side og e36 på høyre. Skiftet disse samtidig for lenge siden, og gjett hvilken jeg må skifte igjen i disse dager! Se også på støttestaget tiol stab staget, de kan bråke endel de også i humper....
ez_mei Skrevet Juli 13, 2006 Skrevet Juli 13, 2006 vet med de bilene jeg har hatt... spess med puggen ola så har disse symtonene løst seg ved å bytte stabb-stagg! si fra hvis du trenger hjelp en dag da vet du!!!
-Sammy Skrevet Juli 24, 2006 Skrevet Juli 24, 2006 Sorry for at tilbakemeldingene kom litt sent. Fikset problemet klokka 04:30 natta før jeg dro på Gatebil.. Skiftet bremseklosser og vips så var raslingen borte. Enkelt og greit, det var ikke noe verre. Akkurat hva som var feil vet jeg ikke 100% men ville tippe at når klossene slites, så vil de flytte seg mot bremseskiven og dermed tok borti noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå