Tore Diesel Skrevet Mai 17, 2006 Skrevet Mai 17, 2006 Her er ett par bilder av nybilen min på 17 mai, uten skiboksen
Tore Diesel Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Skrevet Mai 17, 2006 Flott vær Ja været her i dag er helt upåklagelig Skikkelig heldig var vi. Kommer fra Flekkefjord du ser jeg. Var faktisk i området der jeg henta bilen i helga. Andabeløy hvis jeg husker riktig
ChrZZ Skrevet Mai 17, 2006 Skrevet Mai 17, 2006 Grrr...."¤"#&"¤# vær... men siden det er en BMW på bildet, så går det nu greit
Gunnar Skrevet Mai 17, 2006 Skrevet Mai 17, 2006 Er Volvoen konebil eller? Andabeløy kjenner jeg til.. vi hadde hytte på Hidra tidligere, er vel naboøya tror jeg. Flekkefjord er en rar plass. Fikk fingern av en eldgammel dame da jeg såvidt dro på litt inne ved kaia (lite båter). Uansett flott E39!
ovex Skrevet Mai 17, 2006 Skrevet Mai 17, 2006 flott vær og flott bil ! No skin sola i Sogn og....opphold heile dagen og sol no dei siste timane.
Tore Diesel Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Skrevet Mai 17, 2006 Er Volvoen konebil eller? Andabeløy kjenner jeg til.. vi hadde hytte på Hidra tidligere, er vel naboøya tror jeg. Flekkefjord er en rar plass. Fikk fingern av en eldgammel dame da jeg såvidt dro på litt inne ved kaia (lite båter). Uansett flott E39! Hehe, ei rimelig pissed gammel dame d da tenker jeg, sikkert ei gammel og bitter jomfru. Første gang jeg har vært i Flekkefjord hvertfall, og blir sikkert ei stund til neste gang også, i og med at det er 95 mil dit fra Molde. Nei Volvoen er ikke konebil, men det er min forrige familiebil, som jeg solgte til søskenbarnet mitt. God bil det også foresten.
BMWPower Skrevet Mai 17, 2006 Skrevet Mai 17, 2006 Fin bil, men ble mest misunelig på det fine været,hehe... Her har det regna MYE i hele dag (Haugesund). Ødlegger liksom hele 17mai stemminga
|Andreas| Skrevet Mai 17, 2006 Skrevet Mai 17, 2006 E39 er meget pen i sølv Fint og se at noen har pent vær
Gunnar Skrevet Mai 17, 2006 Skrevet Mai 17, 2006 Hehe, ei rimelig pissed gammel dame d da tenker jeg, sikkert ei gammel og bitter jomfru. Noe sånt ja... det var forresten med båt, men det skjønte du/dere kanskje..
Tore Diesel Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Skrevet Mai 17, 2006 Ja det er skikkelig herlig. Fikk av oss finstasen ganske tidlig på dagen, for å dra på hytta å sitte ute på verandaen! Grilling og kos
Hylland Skrevet Mai 17, 2006 Skrevet Mai 17, 2006 Korleis er Bmwen forhold til volvoen din? tenker på komfort osv osv!
///M Skrevet Mai 18, 2006 Skrevet Mai 18, 2006 Korleis er Bmwen forhold til volvoen din? tenker på komfort osv osv! bmw vel......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå