kabeldeigen Skrevet Mai 17, 2006 Skrevet Mai 17, 2006 Heisann, tenkte jeg skulle se om jeg fikk tak i et armlen til bilen min e36,325 coupe, 92 mod.. Dette er ikke levert originalt til bilen. Er det noe hokus pokus å få dette innsatt??? Er det noen moderinseringer som må til?Noen som vet hvor jeg kan få tak i et armlene, komplett og pent brukt uten at det skal koste skjorta? (Helst lysegrått skinn)
John H Skrevet Mai 17, 2006 Skrevet Mai 17, 2006 Hadde du vært 3 uker tidliger ute, så hadde du fått kjøpt mitt for 900 kr..GS bildeler, os bildeler og schmiedmann selger alle dette til din bil, men det koster skjorta..ligger vel mellom 2-2500kr.. Hos koed koster konsollen 1475dk og armlenet 530dk så var ikkje så mye billigere der heller..men av og til er det jo noen som har et for salg da Trenger forresten ikkje noe som helst modifiseringer, plug and play..
kabeldeigen Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Skrevet Mai 17, 2006 Dumt å være sent ute da . Har prøvd, men det virker som det er vanskelig å få tak i..
Hr.smith Skrevet Mai 17, 2006 Skrevet Mai 17, 2006 du trenger vel den konsollen under armlene i tillegg....sjekk på www.marks-tuning.de der er det org armlener og konsoller til rundt 1500kr hvis jeg ikke husker feil. Ellers har jeg sett det på ebay også!
John H Skrevet Mai 17, 2006 Skrevet Mai 17, 2006 Ja det er sjeldent det er noen som selger disse..spesielt i grått skinn også..du kan jo se på http://www.autopower.se, var en som solgte 2 sett der for en stund siden..de var vel kanskje svarte da men..
kabeldeigen Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Skrevet Mai 17, 2006 Kanskje noen vet om det er noen høggere som kan ha noe sånt liggende??????? Eg vil ha armlene
325ixturbo Skrevet Mai 17, 2006 Skrevet Mai 17, 2006 du får armlene og alt du trenger hos gs bildeler ca 1600.- enkel montering .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå