Gå til innhold

Hva tror du? litt vill e28 ide..

MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Har fått ganske mange forskjellige tilbakemeldinger på denne ideen, hva tror dere?? Jägermeister E28

Utgangspunktet er en 85 E28 520i

Performance:

skal skiftes motor i (forhåpentligvis 3.5, med trim), understellet er allerede på go vei, sidepipes (2x små) som slutter rett før bakhjulet.

Bur (lilla/blått, som Jägermeister bilen)

Glassfiber panser, skjermer og bagasjelokk

Utsende:

Jägermeister orange (med samme dekor), modifisert M535 kit (med carbon catkiller foran og stag, og finner/diffusor bak under fangeren Sånn)

Sotede frontlykter (e30 innerst og golf med kryss ytterst), hvite blinklys

Modifisert panser med luftinntak, Rondell 58 17" med polert kant og svart senter. Shadowline

Hva tror dere? Jeg vet, det er min mening som teller, men vil høre hva andre syns.. helst konstruktiv kritikk

Mvh

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett igang NÅ!!!

Det hørtes jo bra ut :) Mulig ting kommer til å skje i litt feil rekkefølge med mitt budskjett. Svidde av 11000 på bilen denne mnd, syns ikke det er lite som lærling men..

Har bestilt lakk iallfall, bremser og understell har jeg liggende :)

Kommer til å trenge hjelp med sveising iallfall, skal ha ut gulvet i bagasjen, med sveising av "diffusor" bak også sidepipes.

Trenger også hjelp med trekking av interiør/dash, har en stor rull med svart alacantara liggende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M30B35 er en fin motor... bruk den

Ja, det er det som er planen, med litt lett NA trim: chip, kam, grenrør, filter og ganske åpent eksos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det tror jeg kan bli meget bra. I alle fall et snedig lydbilde.... hvor mange hester regner du med da ? 230+ ?

Vet ikke :) Hadde vært fint det.. har fått tilbud på en renovert e28 535 motor fra sverige til 12000sek, men renoverte motorer pleier vel å ha slipt veiva feks? Da er det vel ganske stor sjans for at standard rådelager ikke pleier å passe 100%?

Så er det litt mye penger til mitt budskjett

Prosjekttråd vil bli laget når den tid kommer :) Har allerede dokumentert mye, tur til sverige for go'diff feks..

Mange lurer sikkert også på hvorfor jeg ikke velger e30, men det finnes jo ingen som er pent kjørt, alle er rævkjørt/ungdomskjørt, overprisa og det skal MYE til for å bygge en e30 som ikke er laget fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...