323cab Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Jaha? Den er jo det da, men ? Fin bil hadde du også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
323cab Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2006 JO, takk det samme Men te at sommeren blir ekstra digg med en Bmw og spesielt når den er toppløs Fin bil du også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Så lenge det er sol og varme er sommern digg Og med cab blir det nok enda bedre, hehe, jeg må nok klare meg med takluke jeg da. Meget pen bil du har da! Åssen felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Du har ikke noen flere bilder å legge ut Simen? Så bilen så dårlig på de bildene. Forhåpentligvis så kommer du til Vallhall på Søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
323cab Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2006 Takk Andreas.. Veldig nice bil du også.. Det er ASA 19".. Husker ikke helt hva de heter, men liker de veldig godt. Og Rope.. Jo, det skal nok komme mange fete bilder Og jeg regner med at vi sees på Vallhall på søndag kl 14. Det er jo Bimmers "treff" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå