piggens Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 var en kompis av meg som sa at det går an å justere et eller annet i min motor på 318is E36...noe med injection systemet tror jeg...for å få utnyttet motoren 100 %...noen som har peiling her?...noen som vet hvor i motoren det skal justeres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Ja.... Nå er jeg også spent... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 ja e veit det. Din Høyre fot på din Høyre Pedal så trykker du den ned helt i ned så har du 100% effekt på din motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 ja e veit det. Din Høyre fot på din Høyre Pedal så trykker du den ned helt i ned så har du 100% effekt på din motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 det er nok den vribryteren på toppen av motorblokka di som står 710 på.. den reduserer effekttap i friksjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 det er nok den vribryteren på toppen av motorblokka di som står 710 på.. den reduserer effekttap i friksjon.. hørt om ho som kom inn på bensinstasjonen å måtte ha nye slik 710? hadde mista den gamle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 haha jepp.. det var den jeg tenkte på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 ÖPPNA BILDEN SIST!!!!!!!!!!!!!!!! För några dagar senn var jag inne på Statoil, då kom det in en kvinna och frågade efter en sjuhundratia. Vi tittade alla fundersamt på varandra tills en röst frågade, Vad är en sjuhundratia?" Då svarade hon "Du vet det är mitt på motorn. Jag måste ha tappat den och behöver en ny. Vad fyller den för funktion? frågar någon. Hon svarade att hon inte visste, bara att den alltid funnits där. Expediten räckte fram ett anteckningsblock till kvinnan och bad henne rita en bild på vad hon menade. Kvinnan börjar med att göra en cirkel som är ca 6 cm i diameter och i mitten av cirkeln skriver hon 710. Kvinnor............lär känna era begränsningar http://www.badongo.com/pic/189076 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Når er dere slemme gutta men ja, sjekk om du finner den vribryter'n nevnt ovenfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piggens Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2006 hehe:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå