Pauls1 Skrevet Mai 18, 2006 Skrevet Mai 18, 2006 skal montere diffbrems på 328`n min. har mulighet for å få tak i en billig diff fra danmark, men denne diffen har en annen utveksling en den som står på bilen. den diffen som står på bilen har utveksling 3,07. og den diffen jeg har mulighet for å få tak har utveksling 2,93. hvordan vil dette fungere? husker ikke hvordan dette med utveksling var.. vil jeg få raskere aks og tregere toppfart, eller omvendt? kan også nevne at den diffen jeg tenker på å kjøpe er fra en manuell giret bil, mens min bil er en automat. passer diffen da i det hele tatt?
Sigbjørn Skrevet Mai 18, 2006 Skrevet Mai 18, 2006 Trur du får litt dårligere aks og høyere toppfart ved mindre utveksling, visst jeg husker rett, skal ikke garantere noe 100%.
Bimmerlars Skrevet Mai 18, 2006 Skrevet Mai 18, 2006 TROR ikke 2,93 og 3,07 er så mye forskjellige i praksis? Hadde jeg fått den billig hadde jeg slått til. Diffbrems er morro Er jo litt ork i B28 også, rive'n laus litt på tørra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå