Der lokomotive Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Jeg skal bli pappa og må derfor selge BMWen (vi får tvillinger)!! Sjekk denne linken og si hva dere synes om bilen. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7592829 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Flott kjerre det der! Er muligens på utkikk etter en en selv...! Rullet noen kilometer pr år også ser jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerpent Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Nydelig bil! Har lyst på den fronten. Hvilke felger er det på bilen? Er på utkikk etter nye til min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der lokomotive Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2006 Det er ASA 19" felger på bilen. Husker ikke betegnelsen på de da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Hmm, ikke el. vinduer bak på denne som er så spekket ellers, var rart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 ser ut som de ASA FN1 felgene. nydelig bil! lykke til med salget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der lokomotive Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2006 Jeg stusset på el vinduer bak jeg også.. Tror det er en bil som er brukt av en person uten barn tidligere, ser ikke ut som annet enn sjåfør setet som er brukt i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 Er vel ikke så lenge siden du kjøpte den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 meget pen bil, lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der lokomotive Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2006 Det er ikke mer enn 1/2 år siden jeg kjøpte den. Takker samtidig for de positive tilbakemld deres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 super pen bil. fikk tvilinger selv jeg og jeg hadde e30 touring... det ble trangt ja. he he. lykke til med salget og barna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg