mbrothe Skrevet Mai 18, 2006 Skrevet Mai 18, 2006 Vurderer å kjøpe bytte frontlikter på E36. Er dette en vrien jobb, eller er det bare noen få skruer/klikksystem og litt justering etterpå? Frontlykter E-36 Angles Eyes sort (FKFS017) Disse lyktene står på ønskelista. Noen som har noe å si om dem? Er de like bra som orginallyktene med tanke på lysutbytte osv? Regner med at de er godkjennte? mvh Magnus
-fek- Skrevet Mai 18, 2006 Skrevet Mai 18, 2006 Og bytte sjølve lyktene er vel ein smal sak.. Men kvaliteten på FK-lyktene er ikkje så xtremt bra.. fungerer, men orginale lykter er å anbefalle.. bedre å sette inn CCFL ringer i dei orginale da, ser bedre ut og
mbrothe Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Skrevet Mai 18, 2006 hmm.. sliter litt med de orginale lyktene, de er blitt gulbrune (brennt?) og det indre glasset er sprukket på både høyre og venstre lykt Orginale lykter er jo fryktelig dyre.. Tror bmw skulle ha ca 2800,- bare for to av de indre glassene
-fek- Skrevet Mai 18, 2006 Skrevet Mai 18, 2006 koed.dk..hyggelege prisar men om du har lyst på facelift lykter så er ikkje FK noko dårle valg, slek at det er sagt.. men orginale er av bedre kvalitet
ChrZZ Skrevet Mai 18, 2006 Skrevet Mai 18, 2006 hmm... Er vel flere som vil selge brukte originallykter her inne, fordi dem *oppgraderer* til nye stylinglykter. Søk litt rundt
mbrothe Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Skrevet Mai 18, 2006 koed.dk..hyggelege prisar men om du har lyst på facelift lykter så er ikkje FK noko dårle valg, slek at det er sagt.. men orginale er av bedre kvalitet fra danmark? Hvordan blir det mad betaling og frakt? og ikke minst toll?
ChrZZ Skrevet Mai 18, 2006 Skrevet Mai 18, 2006 Frakten finner du vet å legge varen i handlevognen. Ingen toll, men det tilkommer norsk 25% mva på varene du bestiller.
mbrothe Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Skrevet Mai 18, 2006 hmm... okei Noen som her FK-lykter selv, og erfaringer med disse? Om de blir for lyssvake kan man jo vurdere å hive på et par tusenmetere i vinterhalvåret?
ChrZZ Skrevet Mai 18, 2006 Skrevet Mai 18, 2006 tusenmetere på en BMW? nei takk. da kjøper man seg heller en dedikert vinterbil. Tusenmetere har IHVERTFALL ikke noe å gjøre på en E36. Menne... prøv å søke litt i forumet. Er MANGE tråder på spørsmål om FK-lykter her.
mbrothe Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Skrevet Mai 18, 2006 Menne... prøv å søke litt i forumet. Er MANGE tråder på spørsmål om FK-lykter her. Hvordan søker jeg i forumet?
ChrZZ Skrevet Mai 18, 2006 Skrevet Mai 18, 2006 Menyen til venstre her: http://www.bimmers.no/search.php
Simen Malerbakken Skrevet Mai 18, 2006 Skrevet Mai 18, 2006 Humm, jeg lurer også på dette med kvalitet. er Hella så mye bedre? Inpro, hvordan er de? FK, hvordan er de? og Hella hvordan?? Problemet er at jeg ikke får fingern ut når alle sier forskjellig, slik jeg forstår så er In.Pro det dårligste (men billigste) mens FK er ok og Hella er bra, men ikke så pent, og dyrt
ChrZZ Skrevet Mai 19, 2006 Skrevet Mai 19, 2006 Hella sine angeleyes -ringer- er også betraktlig mindre i dimensjon enn på fk og de andre. Fk er vel mer "nesten" som BMW original i dimensjon, men hella da er en del mindre. Men tror nok fint at Hella er av meget god kvalitet, sammenliknet med FK. Er flere som har klaget på FK sine. Bl.a. problemer med vann, etc etc.
Joachim ///Cabriolet Skrevet Mai 19, 2006 Skrevet Mai 19, 2006 jeg vil nå si at in.pro sine er de fineste. disse leveres nå med 6 watts pærer! hella sine er langt fra pene! Små ringer og bruddet i ringene sitter nede i lykta, noe som ikke er pent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå