Gå til innhold

trenger tips om arbeidsbil

compact
 Share

Anbefalte innlegg

Da er du vel bare ute etter et transportmiddel. Toyota Corolla er et greit alternativ. Stort sett bare å fylle bensin og kjøre. Anbefaler f.o.m. 1992 modellen. Strekker du deg litt i pris får du en Citroen Berlingo med sugediesel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp deg en billig w123 eller w124 mercedes st.vogn eller sedan i diesel.

dem er billig i drift. en kompis av meg hadde en w123 300d før.fylte full tank for ca litt over 500 og kjørte ca 800km, og da kjørte han den hardt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dem er billig i drift. en kompis av meg hadde en w123 300d før.fylte full tank for ca litt over 500 og kjørte ca 800km, og da kjørte han den hardt også.

vet ikke om du har lagt merke til at anntallet w123 på veiene har sunket drastisk? finner man en som ikke er kjørt sønder og sammen så er det bare å holde sveiseapparatet klart for rusten er sykt glad i dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om du har lagt merke til at anntallet w123 på veiene har sunket drastisk? finner man en som ikke er kjørt sønder og sammen så er det bare å holde sveiseapparatet klart for rusten er sykt glad i dem.

sant det, fant bare en i bra stand på finn, har ikke sjekket de andre

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7585143&sid=1aJ8ksbv4477128&pos=8&tot=192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge profilen din så bor du i Molde. Hvorfor ikke ta deg en tur over fjorden til vestnes å se på denne-> http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=21006 Den er meget pen, bruker lite diesel, og er innenfor busjettet ditt. Å det er jo ikke verre enn å hoppe på ferga, så er du jo på Vestnes. knoot jobber borte i uka, men er kommer nok hjem ikveld, og møter deg nok på kaia hvis du ringer ham. Koster jo ikke mer enn fergebilletten da...

1086899-bilde5-dsc00397.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hva du legger i arbeidsbil, om det kun er til og fra jobb, eller om du trenger vareplass også, men Skoda Pickup med 1.9D-motoren er uansett en godbil til slikt bruk. Genialt kjøretøy. Vi kjøpte en slik ('98) for svigermor i vinter, siden Minien vinterlagres, og hun er storfornøyd. Jeg har kjørt den ganske mye selv også, utrolig praktisk bil. Hun kjører den på ca. 0.6. Det eneste negative er at den ikke kan trekke så mye (lurer på om det er max 700kg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peugeot Partner varebil :lol: Mange som ligger rundt ca 40.000. Litt over din pris.

F.eks denne som kun har gått 45000km og koster 48000,- (2001 mod)

Hørte også rykter om at Posten kvitter seg med sine gamle, der kan en sikkert få de ned til 20-30.000,- men da er de som regel mer "hardkjørt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...