Hylland Skrevet Mai 20, 2006 Skrevet Mai 20, 2006 Er de like å kjøre? Hva er forskjellen på disse to bilene???
Dr_S Skrevet Mai 20, 2006 Skrevet Mai 20, 2006 Du måtte virkelig lage TO innlegg pga du hadde to spørsmål rett etter hverandre? Nei, det er ingen forskjell på disse. Begge to er M3 GT.
PK Skrevet Mai 21, 2006 Skrevet Mai 21, 2006 Jeg vett sånn ca hvem han på sola er. Og slikk jeg har fårstått så har bestefaren hans MYYYE penger. Siden det var han som kjøpte bilen til han. Slikk jeg har fårståt det. Og ja den bilen er ikke akuratt fint holdet. 1 gang sto vist nok tak luka oppe på kveld's tid når de regna. Å ja det ble MASSE vann inni bilen Kjenner godt han på Sola med Gten. Det gjør Tommy her også. Og ja han har en rik bestefar... Og ja den bilen blir mer og mer ødelagt. Som alle andre biler han har hatt... Syns E-36 karosseriet kler BBS CH felgene veldig bra, og 18 er perfekt dim på felger til E36. MEN jeg ville hatt et innpress som ikke trengte valsing. Senkesettet ville jeg ikke justert SÅ lavt, men okay. Bakrute senkeren er stygg, hella lyktene er også stygge, ville heller hatt ekte M3 3.2 hvit/rød lykter og originale foran. Carbon panser er no-no... Men som sagt felger og litt senk på en GT er etter mitt syn ikke blasfemi.
M6 Bjørn Skrevet Mai 22, 2006 Skrevet Mai 22, 2006 Men som sagt felger og litt senk på en GT er etter mitt syn ikke blasfemi. Litt senk på en GT og da må man nærmest kjøre i gåfart over fartsdumper ol....
PK Skrevet Mai 22, 2006 Skrevet Mai 22, 2006 Men som sagt felger og litt senk på en GT er etter mitt syn ikke blasfemi. Litt senk på en GT og da må man nærmest kjøre i gåfart over fartsdumper ol.... Koster å være kar, selv har jeg ikke mer enn 7-8cm bakkeklaring foran på godbilen.
Hylland Skrevet Mai 22, 2006 Skrevet Mai 22, 2006 Du måtte virkelig lage TO innlegg pga du hadde to spørsmål rett etter hverandre?Nei, det er ingen forskjell på disse. Begge to er M3 GT. Er så lett å bare skrive i den ruta heilt nederst etter alle innlegga, derfor eg gjorde det. Beklager viss det irriterte deg... Veit at begge to er M3 GT, men berre lurte på om den eine kanskje føltes bedre å køyre enn den andre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå