-Anders- Skrevet Mai 19, 2006 Skrevet Mai 19, 2006 eller Til Fk Sorte Angel eyes. Blir ikke klok på hva som egentlig passer best. skal forøvrig bestille fra GS.
-Anders- Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Skrevet Mai 19, 2006 begge er jo sorte da..... eneste er vel at nr 1 har mindre refleksområde enn nr 2.. hvis jeg skal si det på den måten...
Ole Tor Skrevet Mai 20, 2006 Skrevet Mai 20, 2006 Jeg synes den første er penest. Da slipper du den dumme "koppen" foran pæra. Men bruk i tilfelle de "krommede" pærene i stedet for disse pærene som ser ut som de er blå. Men dette var nå min mening og smak.
mbrothe Skrevet Mai 20, 2006 Skrevet Mai 20, 2006 Er prisen den samme? Siden de er så like ville jeg gått etter prisen. Vil si at det som står forran pæra i nr.2 er ganske så unødvendig, heller ikke veldig pent. Hvis prisen er den samme ville jeg gått for nr.1 og byttet til sølvfarget pære istede for den som står i på bildet.
-Anders- Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Skrevet Mai 20, 2006 prisen er 499 på begge så sånn sett er jo ikke det noe å tenke på. hmm... usikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå