q_ueen Skrevet Mai 19, 2006 Skrevet Mai 19, 2006 Jeg der folkens. Etter ett dynamobytte tok verkstedfolkene strømmen. Når jeg nå skulle ordne dato m.m fant jeg ut at navigasjonsenheten ikke er på skjermen. Når jeg sjekker bak lager den rare lyder, den fungerer med Powerlyset lyser ikke. Skriftstørrelsen på skjermen er nesten for de blinde. Jeg vil ha det tilbake slik det var før. Hva har skjedd? Hva må jeg gjøre for å få tilbake navien på skjermen og skriftstørrelsen? Jeg er en person som IRRITERER meg sinnsykt, så her surker jeg! Hjelp en jomfru i Nord her da
Gunnar Skrevet Mai 19, 2006 Skrevet Mai 19, 2006 Hva med å levere bilen tilbake til verkstedet og be de om å fikse det de har ødelagt vederlagsfritt for deg? Det skulle jo bare mangle.. Hva slags bil er det snakk om?
q_ueen Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Skrevet Mai 19, 2006 Stemmer det at man kan nullstille datamaskinen selv uten å dra til forhandler? Jeg har fått vite at den trenges bare å nullstilles, slik at den finner navien igjen. Vet at noen andre har hatt samme prob. Må vel vente til mandag....det løser seg vel til slutt
Dannis Skrevet Mai 20, 2006 Skrevet Mai 20, 2006 enig med gunnar, verkstedet burde fikse det. har du vært å spurt på Norbil? de burde vel vite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå