Deep Dish Skrevet Mai 19, 2006 Skrevet Mai 19, 2006 Som dere skjønner så har min regnsensor sagt takk og god natt.. (523i, E39) Dette skjedde i vinter og gadd ikke bry meg så veldig da. Men savner den veldig nå som været skifter hvert 3 min.! Jeg tror (men er ikke helt sikker) at regnsensorern sluttet å virke etter jeg byttet batteri i bilen.!? ( Har søkt på problemet i forumet, men finner ingen fornuftige svar på hvordan jeg får den til å virke igjen.!!) Noen som har noen forslag på hvordan jeg aktiverer den igjen.?? Eller er dette noe jeg er nødt til å betale blodpris på ett verksted for å fikse.??? Noen som har noen anbefalinger på gode vindusviskere.??? Takker for svar.....
aloebiz.net Skrevet Mai 20, 2006 Skrevet Mai 20, 2006 Stikk inn å få sletta feilkoden som ligger inne så fungerer den igjen... Det var i hvertfall tilfelle på min 1997 523iA
Øyvind Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 aloebiz.net: Virker den regnsensoren din enda? Eller har problemet vendt tilbake? Lurer jeg...
TheBirg Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 Gode viskere så kan jeg kun anbefale BOSCH. Hor brukt de i alle år på mine biler og de er overraskende bra over lengre tid også. Bare pass på å holde de rene og ikke dra de over isete rute (Gjelder jo alle viskere det da...)
aloebiz.net Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 Jeg solgte E39'en i slutten av mai og da fungerte den hvertfall ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå