Gå til innhold

Sjekk dette.!!! Dette burde forbys.!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

det kan jo faktisk være en utfordringe å finne en pc som er dårlig nok for dette produktet.. sjekk annonsen :

"

OBS!

Pc på ikke overstige 233 MHZ da detter kan medføre at programmet ikke vil kunne komunisere med pc`en!

Thacopro kan KUN kjøres i en fullverdig Dos (ikke windows Dos)"

Skrevet
OBS!

Pc på ikke overstige 233 MHZ da detter kan medføre at programmet ikke vil kunne komunisere med pc`en!

Thacopro kan KUN kjøres i en fullverdig Dos (ikke windows Dos)"

Bare og få tak i programmet "virtual pc" det.

Funker som bare det.

De som vet litt om programmer fra piratkort tiden vet hvordan.

Der kan man starte opp i dos i et eget vindu, og justere hastigheten til hva man vil.

Og det er fullverdig dos du fyrer opp der.

Skrevet

Kunne faktisk trengt dette til dieselen min, har måtte skifte speedometer pga det gamle var kaputt. Nye speedoen har en lavere km, så kunne trengt å justert den opp.

Er enig i at dette utsyret burde vært forbeholdt MERKEverksteder.

Skrevet

Man kan jo oppdage det med nøkkeltesten uansett. Før var det enda enklere, da trengte man bare en drill, eller man kunne åpne hele speedoen og justere tallene med fingrene.

Skrevet
Man kan jo oppdage det med nøkkeltesten uansett. Før var det enda enklere, da trengte man bare en drill, eller man kunne åpne hele speedoen og justere tallene med fingrene.

Hva mener du med nøkkeltesten?? Kjedlige greier at det er så enkelt å jukse med km.standen :x Jeg har jo en E30 M3 som er godt 107.000km,men hvem tror vell på det den dagen jeg skal selge :? (hvis den dagen kommer) :P

Skrevet

Hva mener du med nøkkeltesten?? Kjedlige greier at det er så enkelt å jukse med km.standen :x Jeg har jo en E30 M3 som er godt 107.000km,men hvem tror vell på det den dagen jeg skal selge :? (hvis den dagen kommer) :P

nøkkel testen er vel det som blir gjort av en BMW forhandler, de har en liten sak som de setter nøkkelen opp i og da kommer alt informasjon om bilen på skjermen. er vel bare på de nyere bilene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...