gkjernaas Skrevet Mai 20, 2006 Skrevet Mai 20, 2006 Da var bimmern klar for sommeren... Gjenstår bare få endringer før den er "ferdig" nå... Passa bra, i og med at jeg fikk lappen 18. mai NB! Bilen er arvet av min avdøde storebror, Anders så er ikke no sånn pappagreier... Gjort noen utbedringer siden jeg fikk bilen: -komplett skinninteriør(seter, dørtrekk, håndbrekk) -senking(40/20) -montert multiratt Følgende utbedringer gjenstår: -takforlenger(bestilt, men ikke lakket) -mindre dekk bak(ser rett og slett dumt ut med så stor forskjell på foran og bak, og subber men mer enn to i bilen... også bestilt, men har ikke kommet enda!) Ting som er verdt å nevne om bilen: -2,5 liter, 6 sylindre, turbodiesel (143Hk, 290Nm originalt) -140000km -Servicehefte, historikk -2001 mod facelift (lykter, "angeleyes") -hvite blinkere rundt hele bilen -m5 optic(mangler hekk) -klima, digital dobbel -nye bremser(både skiver og klosser) -skiftet alle dempere -El vindu/speil -El takluke(2 veis) -Startsperre -avtagbart hengerfeste -skipose -teakinteriør -manuell gir (positivt for chip) -tonede ruter Legger inn bilder av "utviklingen" til bilen! Slik så bilen ut da Anders kjøpte den... Slik så bilen ut før senking(her er M5 front, vipp og 19" rial le mans på... liker de lyktene svært godt! Her senkes det... Aberet ved å kjøre lav bil... Valsing pågår(på tilhengern ) Valsespesialisten som tok seg av den jobben(han var svært hyggelig, kjapp og relativt billig+bra resultat) Og slik har bilen til nå blitt...
gkjernaas Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Skrevet Mai 20, 2006 Tar gjerne i mot forslag til ting som kan gjøre bilen bedre utseende messig uten for mye jobb og utgifter! NB! takfoflenger er, som sagt, bestilt/motatt, men mangler lakk!
Peer Skrevet Mai 20, 2006 Skrevet Mai 20, 2006 Kjempefin bil!! Hvilken felgstørrelse og dekkdimensjon er det siden det er såpass stor forskjell?
gkjernaas Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Skrevet Mai 20, 2006 19" foran(235 30) og bak(255 40) da blir det ikke riktig veit du... hehe litt mindre dekk bak, så blir det nok bedre! blir nesten litt sånn "wanna-be-drag" bil nå, med store hjul bak og små foran... hehe men det skal ordnes!
|Andreas| Skrevet Mai 20, 2006 Skrevet Mai 20, 2006 Pen E39 du har. Jeg syns at det blir ganske bra med breiere felger/dekk bak. Hvert fall hvis du kant på felgen. Dessuten fyller breie felger ut hjulbuen bedre
hav Skrevet Mai 20, 2006 Skrevet Mai 20, 2006 Hei Dette så da veldig bra ut..bilen ble nydelig og skader ikke med brede felger nei Lurte oxo på om det var enkelt å bytte rattet til Multiratt... vurderer det selv, men har ikke så mye info om det mvh Hav
Peoplez Skrevet Mai 20, 2006 Skrevet Mai 20, 2006 19" foran(235 30) og bak(255 40)da blir det ikke riktig veit du... hehe litt mindre dekk bak, så blir det nok bedre! blir nesten litt sånn "wanna-be-drag" bil nå, med store hjul bak og små foran... hehe men det skal ordnes! eg har 275/30/19 bak og 255 framme. ingen valsinng, ingen subbing, henger som tyggis
antiloop Skrevet Mai 20, 2006 Skrevet Mai 20, 2006 19" foran(235 30) og bak(255 40)da blir det ikke riktig veit du... hehe litt mindre dekk bak, så blir det nok bedre! blir nesten litt sånn "wanna-be-drag" bil nå, med store hjul bak og små foran... hehe men det skal ordnes! eg har 275/30/19 bak og 255 framme. ingen valsinng, ingen subbing, henger som tyggis Så lenge det ikke spruter regn fra himmelen..
gkjernaas Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Skrevet Mai 20, 2006 ja, er høyden som er større ja... bredden kan godt være den samme, men liker egentlig godt at dekket strekker seg inn på felgen... gjør ikke det nå! gidder ikke sette på bredere dekk enn jeg har nå... sporer nok som det gjør! hehe... NB! 40/20 sekning... gjør plassen betraktelig mindre!
Bimmerlars Skrevet Mai 21, 2006 Skrevet Mai 21, 2006 19" foran(235 30) og bak(255 40)da blir det ikke riktig veit du... hehe litt mindre dekk bak, så blir det nok bedre! blir nesten litt sånn "wanna-be-drag" bil nå, med store hjul bak og små foran... hehe men det skal ordnes! 235 og 255 er ikke store forskjellen. Er bare tøft da! 235/40/18 forran og 265/35/18 bak på brutter sin E39. Kler bilen godt Men synes du det ser teit ut så er det jo bare å bytte, din bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå