ØyvindB Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Jeg så denne annonsen idag http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7588375&sid=4atWeMLWM146049&pos=61&tot=174&page=3 49 000for en 95 mod 318TI det kan vel ikke være ille? ettersom man ser ganske slitne E30 318IS'er i samme prisklasse så begynner jeg å lure på om disse er vesentlig overpriset for tiden. forsåvidt også E36 318is'er.. jeg fikk lyst på ny bil! og den røde der hadde vært perfekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Førerstolen så sliten ut. I tillegg mangler den AC! Det blir sikkert sommer i år også, og det kan være greit å ha AC da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Førerstolen så sliten ut.I tillegg mangler den AC! Det blir sikkert sommer i år også, og det kan være greit å ha AC da. Det står da at den har AC? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Liker ikkje disse bilene... Ser ut som den har bremsa litt hardt, og bilen bak har reagert seint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 helt enig... hvorfor ikke bare kjøpe en coupè.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Ser ut som den har bremsa litt hardt, og bilen bak har reagert seint! Må si det var en formulering jeg likte godt. Compact har etter min mening aldrig vært spesielt heldig med utseende, ser rett og slett rart ut. Kan vel ikke være mange lappene opp til en anstendig sedan eller coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Ja, helt enig at compactene ser litt rare ut! Coupè er absolutt å anbefale i forhold... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2006 Det er flott at så mange ikke liker compactene, det gjør at de kommer godt ned i pris for oss som synes de ser helt greie ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Førerstolen så sliten ut.I tillegg mangler den AC! Det blir sikkert sommer i år også, og det kan være greit å ha AC da. Hvis du ser etter, så har nok fremstolene "leather look" setetrekk, for baksete er i stoff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Er det ac på den, og du rett og slett bare skal ha en grei bil?? Da hadde jeg vel ikke fundert så lenge på den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kukkhue Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Kompiss av meg selger denna : http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =60&page=2 tror det er litt bedre enn compact.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2006 tror det er litt bedre enn compact.. Hva er den bedre på ? den er tyngre, eldre og bruker mer bensin.. stasjonsvogn har jeg jo,så hvorfor ha større bil enn nødvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 va ein so ha ein slik en her i bur, lurte på om han hadde dårli råa sia han kun ha kjøpt ein halv bmw. i lika ikkje compact.. men smaken er som baken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=920364&username= Den er overpriset og alt for dau.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå