RenZor Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Da har jeg endelig starta med å få istand ac leppa Bilder av hvordan den så ut: Mange sprekker har jeg limt sammen med replast 2-komponents lim (ja det koster flesk ), og bruker en slags fiberduk som armering på innsiden. Den værste "sprekka" står igjen. Leppa er faktisk i 2 deler så det vil bli interessant å se hvordan det går. Ujevnheter, hull å slikt sparkler jeg med plastsparkel. Deretter er det mye pussing med fint sandpapir. Legger ut noen bilder som viser hvordan det ligger an nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Den der er meget fin, lite tips, forsterk den nederste delen, og bruk sikkeleg lim på rillene nede, disse har en tendens til å løsne, og er ikkje lett å få tak i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2006 Den der er meget fin, lite tips, forsterk den nederste delen, og bruk sikkeleg lim på rillene nede, disse har en tendens til å løsne, og er ikkje lett å få tak i.. Yes! Jeg liker også ac godt. Har vurdert på å legge en aluminiumsbit på innsiden nederst der, som jeg skrur fast og i tillegg limer, men problemet er hvis det blir FOR stivt. De rillene vurderer jeg i tillegg å fylle igjen, noe som forsterker ganske bra men det blir kanskje ikke like fint? Takker for alle svar og bidrag dere måtte komme med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet August 16, 2006 Forfatter Share Skrevet August 16, 2006 På tide med en update her Her er litt flere prosess-bilder: Forsterkning/sammensetning av de 2 delene med plastikk og glassfiber: Slik ble den fra utsida: Det ordna seg med enda mere glassfiber og sparkel: Etter mye pussing begynner man å se resultatet: Prøvde å lakkere den selv men resultatet ble dårlig. Derfor pussa jeg igjen over med fint sandpapir og sendte den til lakkering. Her er resultatet ferdig montert: Hva syns dere folkens? Har jeg vært flink? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Synes dette så veldig bra ut jeg! Har brukt noen timer tipper jeg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Flott resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Ble utrolig fint! Hvor mye betalte du for å lakkere den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet August 17, 2006 Forfatter Share Skrevet August 17, 2006 Ble utrolig fint! Hvor mye betalte du for å lakkere den? Hehe.. Jeg prøvde jo først å lakkere den selv (uten bra resultat) og det kosta meg fort 350,- ... Men den siste lakken betalte jeg 400,- for på et lokalt lakkverksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet August 17, 2006 Forfatter Share Skrevet August 17, 2006 Synes dette så veldig bra ut jeg! Har brukt noen timer tipper jeg hehe Det gikk med noen helger ja kan man trygt si "Stressestresse før man skal på fest" (har garasje bare i helgene). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Ble utrolig fint! Hvor mye betalte du for å lakkere den? Hehe.. Jeg prøvde jo først å lakkere den selv (uten bra resultat) og det kosta meg fort 350,- ... Men den siste lakken betalte jeg 400,- for på et lokalt lakkverksted Det var veldig billig. Pussa du ned og grunna selv da eller? Har du noe mail eller noe til de som gjorde det for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Du må fjerne eller gjøre usynlig skruene på hjørnet, og så hadde eg personleg foretrukke å ikkje tatt vekk luftehullene på den nedre del, men ellers såg den bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Nydelig stykke arbeid må jeg si Hvor i Trondheim fikk lakket det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Resultaltet ser meget bra ut det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Et bra stykke håndarbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet August 20, 2006 Forfatter Share Skrevet August 20, 2006 Ble utrolig fint! Hvor mye betalte du for å lakkere den? Hehe.. Jeg prøvde jo først å lakkere den selv (uten bra resultat) og det kosta meg fort 350,- ... Men den siste lakken betalte jeg 400,- for på et lokalt lakkverksted Det var veldig billig. Pussa du ned og grunna selv da eller? Har du noe mail eller noe til de som gjorde det for deg? Jeg pussa ned selv, men verkstedet avfetta og grunna selv. TLF til lakkverksted: 72 52 10 20 (husker ikke hva det heter i farta, men utpå her kaller vi det bare "svinsen". hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå