Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistet for noen dager siden lyset i instrument panelet og høyre lys bak. Jeg har sånn lysbryter som man drar ut. Når den er i hakk 1 har jeg lys i instrument panelet, men da er jo problemet at jeg bare har parklys forran. Så når jeg drar den helt ut i hakk 2 mister jeg lyset inne i bilen. Noen som har noen formening om hva dette kan være? Prøvde og sjekke noen sikringer men er ikke helt sikkert på hvem jeg skal sjekke.. Bilen er en Z3 98 modell..

Skrevet

skjekk sikringer først og fremst.. hadde samme problem på min e30..knota og klødde meg i hue og fant til slutt ut etter og ha skifta bryteren til lysa at en sikring som var gåen... var ikke nøye nok med å se over sikringene første gang.. verdt en forsøk ivertfall.

• 3 years later...
Skrevet

Jeg hadde tilsvarende problem på min E36 99-modell. Hos meg var det et relé som var gåent. Det sitter under dash-en på høyre side av bilen (bak hanskerommet). Der sitter det to stykk reléer, et grønt og et grå/grønt. Det grønne var gåent hos meg (testet det ved å bytte med et tilsvarende likt relé fra sikringsboksen i motorrommet). Kjøpte nytt til 100 spenn, og byttet. Alt fungerte som normalt etter dette.

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...