Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er lettest..? skifte girkasse uten å flytte på motoren ..? eller ta ut motoren og så skifte..? Dette er en bmw e30 85 mod 325..

Skrevet

Det er fullt mulig å skifte uten å ta ut motor...det som er litt kjipt er å få på den innerste bolten til starteren.

Skrevet

innerste bolten som sitter på startern var bra vrien ja... oppskriften er vel; en skralle, en pipe og 4 forlengere:P

Skrevet

den innerste på starteren var ikke so gale.. gjekk fint med litt banning.. men det er den som sitter vedsiden av.. den øvste.. for boltene mine er torx bolter so eg må bruke pipe.. å det er da litt alt for trangt til å kome til med både pipe å skralle.. so.. verte nokk å løfte motoren litt fremm.. mn takk for tips. :wink:

Skrevet
den innerste på starteren var ikke so gale.. gjekk fint med litt banning.. men det er den som sitter vedsiden av.. den øvste.. for boltene mine er torx bolter so eg må bruke pipe.. å det er da litt alt for trangt til å kome til med både pipe å skralle.. so.. verte nokk å løfte motoren litt fremm.. mn takk for tips. :wink:

Skrudd den innerste starter bolten av eller på?(av enkelt, på vanskelig).

Rart du ikke kom til den øverste bolten, har du prøvd med mange forlengere slik at du har skralla bak girkassa? Hadde også torx på min, satte først koppen fast på bolten uten at skralle og forlengere var på, deretter førte jeg skralle med forlengere inn i koppen. Funka bare svært.

Skrevet

skruane runt startaren var ikje noke problem.. men som sagt den øversete.. mn eg ska ta å prøve med forlengere..

takker.. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...