Neonlars Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Hei! Kjøpte før helgen en Dvd spiller av typen Pyle. http://www.bilradiospesialisten.no/prod ... hp?id=1479 Har et par spørsmål ang denne. For det første, på setup menyen kan du velge mellom Bitstream og PCM på lydsignal innstillingen, hvilken av disse skal jeg velge..? Når jeg spiller dvd filmer så "lagger" lyden, dvs at flere lyd signaler forsvinner og lyden hakker. Tenk deg et hjemmekinoanlegg uten front høytaler, sånn høres lyden ut. Noen tips om hva dette kan skyldes?? Og til slutt, når bilen går mens dvd'en er på så flimrer skjermen, hva kan dette skyldes?? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2006 ingen som vet...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MpA Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Har nesten en helt maken, bare den litt elder modellen, min lyd var forsovit ok, trengte ikke gjøre noe med innstillinger eller noe så må si meg litt blank på den, mulig noen som ikke er sikkelig sammen, isolert, AUX kabelen er i orden? og det med skjermen hadde jeg og, men det var fordi det var lite strøm på bilen min, eller anlegge tok får mye strøm så skjermen slå seg av og på. invisterte i en kondensator, på 1 farad;) konge nuh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå