Iver Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Har en del sugechipper for salg 1. Es tuning, sperre 7400rpm. 24hk Pris: 2500kr 2. Rnb-racing, sperre 8600rpm. Perfekt sammen med 284-290graders kammer Pris: 2500kr 3. Original chip Pris 2000kr Turbochip Turbo chip mappet i benk. Fortenning senket for å klare ca 0,4bars ladetrykk Pris: 3000kr ivhansen@mil.no 97508390 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Klarer S50B30'en å bli dratt til 8600 rpm jevnlig med slike kammer uten noen bekymringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iver Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2006 Ja, han som mappet den chippen sier så. Ville kanskje anbefalt kraftigere ventilfjærer Iver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Ja, han som mappet den chippen sier så.Ville kanskje anbefalt kraftigere ventilfjærer Iver Heftig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iver Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2006 Har ikke testet ut chippen selv. Han jeg kjøpte den av har en M3GT, med trimkammer, karboninnsug, kraftigere ventilfjærer, og hakke vassere chip. Han kjører hver dag til jobb og drar 8800rpm, og 139km/t i 2.gir... Hvis du søker på "toppfart M3" i søk rubrikken, og leter litt der vil du finne en videosnutt av bilen... Seriøst rått Chippene selges pga endrede planer og turbo bygg. Sugechippen som drar til 8600 er ikke brukt, ES tuning chip har gått 8000km. Turbochippen har gått ca 2 timer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iver Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2006 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iver Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2006 løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iver Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2006 hepp hepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå