Gå til innhold

Motorskifte i E30


Kobar
 Share

Anbefalte innlegg

Skal du ha nedi M50 må du ha E34 bunnpanne og oljepickup. Du må også konstruere motorfester og lodde om motorkontakten. Sikkert litt annet småtteri også. Giroverføringa passer ikke rett i hullet f. eks tenker jeg.

Trengs ikke så grassalt med erfaring for å skifte motor i en E30. Rimelig smal sak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for mange geniale svar...

Men er det noen som vet om en veiledning på norsk som viser eller forteller hvordan man skifter motor, hvordan man går frem osv, det hadde jo vært genialt å hatt d som prioritering på teknisk.. eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en grønn bok til e36 som det står mye om bytte av forskjellige ting på bilen å der er det litt om åssen å bytte mottor også..er vel noe sånt til e30 også vil jeg tro..koster sikkert 200-300kr for boken...alle som har bmw å mekker litt selv,burde kjøpe denne..lært utrolig mye,å ser hvordan tingene skal av å noen bilder å vanskelighets grad..må kunne engelsk..vet ikke om det finns i norsk,tviler jeg på.burde folk kjøpe hvis dem skal ha bilen lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på en skala fra 1-10 så vil jeg si en 4rer. jeg har for litt siden bytta motor fra en pre-facelift 325i til en facelift utgave av en 325i. jeg hadde aldri skrudd noe bmw motor før og vil si det gikk ganske så bra, alt fungerer idag og har ingen problemer etter byttet. var ganske morro å bytte motor å, blir gøy å montere turbo etterhvert;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...