Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 318 86 modell, og har planer om å sette over en 88modells 325i motor med drivsystem og bremser. masse arbeid med tilpasning av motorfeste og lignende??

takker for raske svar!

mvh

Skrevet
Har en 318 86 modell, og har planer om å sette over en 88modells 325i motor med drivsystem og bremser. masse arbeid med tilpasning av motorfeste og lignende??

takker for raske svar!

mvh

trenger traversen fra sekser så er det bolt-on

Skrevet

Jeg har også ett spm.

Ved motor bytte i 320 e30, til 325 motor. Bare å sette nedi motorn, og montere på 325 hjerne? Stemmer det?

Skrevet

Da tar jeg meg friheten til å spørre; Jeg har '89 320. Om jeg vil ha 325 motor, trenger jeg kun en 325 motor, som er bolt- on? ikke girkasse?

Skrevet

Lekkert..:)

En kompis har en kompis igjen, som muligens selger E36 325 motor/kasse, understell osv.. Har lyst til å slå t, men, så var det penga da..

Skrevet

En kompis har en kompis igjen, som muligens selger E36 325 motor/kasse, understell osv.. Har lyst til å slå t, men, så var det penga da..

En E36 325i motor er vel etter min mening ikke akkurat bolt-on i en E30. Men det er bare noe jeg mener... :?

Skrevet

Litt mere arbeid med å få neddi en m50 motor. Men det går!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...