Ole-P Skrevet Mai 22, 2006 Skrevet Mai 22, 2006 som topic så lurer jeg på hvor disse grill listene selges. syntes faktisk dem var litt stilige. har photoshopet et bilde med dem og vanlige nyrer og det ble sinnsykt gromt.
John H Skrevet Mai 22, 2006 Skrevet Mai 22, 2006 Har sett disse en plass men kan ikkje huske hvor! Hvordan såg det ut med vanlige nyrer da? Bilde?
Ole-P Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Skrevet Mai 22, 2006 Har sett disse en plass men kan ikkje huske hvor! Hvordan såg det ut med vanlige nyrer da? Bilde? av en eller annen grunn lagret jeg ikke det bilde. og er for lat til å fikse et nytt hehe.
mEhE Skrevet Mai 22, 2006 Skrevet Mai 22, 2006 så ut som en blanding av mustang og volvo grill...mulig det var et dårlig bilde men.. edit: hadde nok blitt stilig med bmw nyrer ja..
Ole-P Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Skrevet Mai 22, 2006 Lignet litt på en volvo med den fronten kan minne litt om en volvo ja. men når jeg fikset på så jeg hadde sikkelige bmw nyrer så så det ganske nice ut faktisk.¨å er kjekt å ha noe som skiller seg litt ut og. 95% av alle grillende på e30'n er jo identiske. bare forskjell på type lykter.
John H Skrevet Mai 22, 2006 Skrevet Mai 22, 2006 Ok, tror faktisk det kan bli bra med skikkelige nyrer, ser det liksom for meg
Ole-P Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Skrevet Mai 23, 2006 men det er ingen som faktisk vet om hvor denne kan være mulig å tå tak i? ingen som tilfeldig vis har sett detta på nett? her er en kjapp mod igjen. (ja nyrene er fra en rød bil hehe)
Tore Diesel Skrevet Mai 23, 2006 Skrevet Mai 23, 2006 Vet desverre ikke hvor det er å få tak i, men en kompis av meg hadde en 90 mod 325 E30, for noen år siden med slik "front". Han hadde importert den fra Sveits.....men det hjelper vel lite.
Ole-P Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Skrevet Mai 23, 2006 Vet desverre ikke hvor det er å få tak i, men en kompis av meg hadde en 90 mod 325 E30, for noen år siden med slik "front". Han hadde importert den fra Sveits.....men det hjelper vel lite. det hadde hjulpet hvis jeg hadde vist om noen sveitsiske sider, er jo en start på leitingen ja. finner jeg så kjøper jeg mest sanynelig hvis prisen ikke er for stiv
Tore Diesel Skrevet Mai 23, 2006 Skrevet Mai 23, 2006 Jeg for min del synes det så stilig ut på bilen hans hverfall. Litt spesiellt egentlig. Vet desverre ikke om noen sveitsiske sider selv heller.
Ole-P Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Skrevet Mai 25, 2006 bump! eneste tipset jeg sitter på nå er at dem har blitt sett på en svetisik import bil
Zerpent Skrevet Mai 26, 2006 Skrevet Mai 26, 2006 Fant noe liknende nederst på denne siden: http://www.astperformance.com/makeofcar/bmw/e30.php Får ikke til å linke til bilde siden de har deaktivert høyreklikking på siden deres. Syns ikke denne grillen var spesiellt pen men kanskje du gjør det. Skal si fra om jeg kommer over den du er ute etter.
Tore Diesel Skrevet Mai 26, 2006 Skrevet Mai 26, 2006 Her er en tråd til med bilder av samme grill. Er hvertfall en norsk bil med reg.nr som vises, så her går det sikkert an å spore opp en og annen eier, for å spørre litt http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=22926
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå