Gå til innhold

noen som vet om hvor disse "grill listene" selges?

Anbefalte innlegg

Skrevet

som topic så lurer jeg på hvor disse grill listene selges. syntes faktisk dem var litt stilige. har photoshopet et bilde med dem og vanlige nyrer og det ble sinnsykt gromt.

04dsfpiler.jpg

Skrevet

Har sett disse en plass men kan ikkje huske hvor! Hvordan såg det ut med vanlige nyrer da? Bilde?

Skrevet
Har sett disse en plass men kan ikkje huske hvor! Hvordan såg det ut med vanlige nyrer da? Bilde?

av en eller annen grunn lagret jeg ikke det bilde. og er for lat til å fikse et nytt hehe.

Skrevet

så ut som en blanding av mustang og volvo grill...mulig det var et dårlig bilde men..

edit: hadde nok blitt stilig med bmw nyrer ja..

Skrevet
Lignet litt på en volvo med den fronten :shock:

kan minne litt om en volvo ja. men når jeg fikset på så jeg hadde sikkelige bmw nyrer så så det ganske nice ut faktisk.¨å er kjekt å ha noe som skiller seg litt ut og. 95% av alle grillende på e30'n er jo identiske. bare forskjell på type lykter.

Skrevet

men det er ingen som faktisk vet om hvor denne kan være mulig å tå tak i? ingen som tilfeldig vis har sett detta på nett?

her er en kjapp mod igjen. (ja nyrene er fra en rød bil hehe)

04dsfcopy.jpg

Skrevet

Vet desverre ikke hvor det er å få tak i, men en kompis av meg hadde en 90 mod 325 E30, for noen år siden med slik "front". Han hadde importert den fra Sveits.....men det hjelper vel lite. :(

Skrevet
Vet desverre ikke hvor det er å få tak i, men en kompis av meg hadde en 90 mod 325 E30, for noen år siden med slik "front". Han hadde importert den fra Sveits.....men det hjelper vel lite. :(

det hadde hjulpet hvis jeg hadde vist om noen sveitsiske sider, er jo en start på leitingen ja. finner jeg så kjøper jeg mest sanynelig hvis prisen ikke er for stiv

Skrevet

Jeg for min del synes det så stilig ut på bilen hans hverfall. Litt spesiellt egentlig. Vet desverre ikke om noen sveitsiske sider selv heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...