V1Nk3lDyR Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Veit jeg er lat, men har en SVÆR bass kasse i bilen som jeg så vitt fikk lirka inn, så jeg gidder ikke ta den ut for å sjekke dette. Men hvor store er høytalerene i hattehylla på en 92 318 e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Står det originale høytalerne der??? Hvis de gjør, så er dette noen nokia drit. De er ikke store, men de sitter i en kassett. Hvis du tar av dekselet i hattehyllen, så ser du hva jeg mener. Er skrudd fast med 4 skruer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V1Nk3lDyR Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2006 Ja, det er orginale. Hvor mange tommer er de orginale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Det husker jeg ikke, men gå bak i baksete, ta med et flat skrujern. Vipp opp dekselet til høttaleren i hjørnet på hattehyllen. Da ser du høyttaleren. Er ikke stor kan man si. Dette fikser du.-............. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Tror det er 4" som sitter der jeg.. men er ikke helt sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuJu Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 det er 4". tatt ut mine for å få trykk fra bagasjerommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Og viss du skal inn med noen 6x9, husk det finnes adapter for å sette under hattehyllen slik at du slipper å kutte i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå