cornelius Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Mener og huske det var en prosjekt tråd om denne bilen på forumet her for ei stund siden, men finner den ikke.. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1111904 btw: litt stiv pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Er vel denne tror jeg http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... sj&start=0 Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Lakken på den bilen er bare nyyyyydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2006 var utrulig fin, men syntes prisen var litt stiv med tanke på at den har vært kolisjonsskada? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 stygg bil, stygge felger... huff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 synest den var litt rå eg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Hadde vært morsomt å ringe han som selger den (hvis det ikke er han som hadde tråden om at den var krasjet) og spurt litt på den, og *tilfeldigvis* snublet innom å spørre om den er kollisjonsskadet. Hadde vært interessant om han svarte ja eller nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Hadde vært morsomt å ringe han som selger den (hvis det ikke er han som hadde tråden om at den var krasjet) og spurt litt på den, og *tilfeldigvis* snublet innom å spørre om den er kollisjonsskadet.Hadde vært interessant om han svarte ja eller nei. Noen må gjøre det! Å husk å spill inn! Omtrent alle nye mobiltelefoner kan det! Synd min mobil er ødelagt for øyeblikket, ellers hadde jeg gjort med glede! Artig uansett hva han svarer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Å husk å spill inn! Omtrent alle nye mobiltelefoner kan det! Husk å OPPLYSE om dette, og at personen må GODTA at du tar opp... Ellers er det strengt ulovlig å gjøre dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 ChrZZ, han kan jo ikke spør fyren om å ta opp samtalen?? HEHE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Hvis han skal ta opp samtalen, så må han spørre personen om det er greit at samtalen blir tatt opp osv osv. Hvis ikke, så skal jeg si deg at du vil få det koselig! Det er isfåfall et alvorlig brudd på personvernloven. Hvis det i TILLEGG blir publisert her på bimmers, så blir det ihvertfall balluba. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Er vel noe som heter at målet helliger middelet ? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 stygg bil, stygge felger... huff! Du er ikke klok. Så da liker du ikke E36 med andre ord. For det er slik de skal se ut. Etter min mening begynner jeg å bli litt lei brock b1 men ellers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 stygg bil, stygge felger... huff! Og det kommer fra en som ikke har bil, men sykkel. Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Er vel noe som heter at målet helliger middelet ? =) Hehe. Ja, de som vil prøve dette i rettsystemet, må da gjerne gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå