escaper Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Hei ! Har titta litt på forskjellige merker/typer av 'Angel Eyes'. Det viser seg at www.koed.dk i Danmark selger disse langt under prisene i Norge, faktisk går fx. et sort sett for ca 2.500 NOK. Dette kan jo fx. betales med Visa og hentes poste restante i Strømstad om man er redd for Onkel Toller ) Håper noen har glede av tipset, Mvh Geir / escaper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 edit: dårlig dag. gikk utover feil person.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 litt veldig feil post eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 kan ikke noen annet enn å rakke ned????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 ikke sikkert alle er like smarte som deg ``teck``... Kansje ikke alle som vet dette!! Ingen vits å komme med slike kommentarer.. escaper var bare grei å tokk seg tid til å legge ut dette på forumet, er ikke det lov?? En hel fornuftig sak å legge ut hær.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maestro Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Husk at det kommer nye til forumet hele tiden og for disse er dette veldig interessant. Når folk av god vilje vil dele gode råd (i dette tilfellet kan man spare mye penger) bør de ikke rakkes ned på - man bør heller oppfordre til slikt. Ikke bra hvis folk er redde for å legge ut råd pga kverrulante forum geeks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Husk at det kommer nye til forumet hele tiden og for disse er dette veldig interessant. Når folk av god vilje vil dele gode råd (i dette tilfellet kan man spare mye penger) bør de ikke rakkes ned på - man bør heller oppfordre til slikt.Ikke bra hvis folk er redde for å legge ut råd pga kverrulante forum geeks bra sakt. men admin burde vel kansje flytte posten over til Annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 eneste negative med denne posten er at du er litt seint ute med den!! Hadde jeg visst du fikk hella lykter hos koed så billig hadde jeg aldri kjøpt i norge!! hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Takk for infon escaper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Tror ikke du får Koed til å sende til poste restante i Sverige...Da hadde flere gjort dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Dessuten, hvis ting skal sendes som poste restante, så betaler man DANSK mva på det man kjøper. Dvs, at man betaler like mye mva som i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
escaper Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2006 Hei igjen, de bryr seg vel ikke om hvor de sender varen, det er innen EU, og de har jo fått betaling på forhånd, sooo No Prob ! og dessuten chrZZ: 2500 NOK cirka er ink mva. og fremdeles langt billigere enn nærmeste norske pris ink mva... og takk for støtte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Jaja. Selvsagt. Jeg bare bet meg merke til at det kanskje virket som at det ville bli MYE billigere å sende som poste restante til sverige, enn som normal post til norge. Koed.dk kan forresten ikke sende varer som poste restante. Dette fordi fraktselskapet deres, TNT, tar hånd om alt og derfor ikke kan tilby denne tjenesten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Nettopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 jeg finner ikke noen ting der jeg men det var et bra tips escaper!!! kan noen si meg hvor jeg finner angel eyes der inne?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå