Andreas 750iL Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Har Pixelfeil i disp på kjørekomp. Noen som har noen erfaringer med å få de bort, eller må jeg kjøpe nyt disp. Å hvor kan keg bestille et slik, foruten hos bmw selv? Det er på en 1996 E38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... ?dokid=106 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Jeg fikset dette på min E38 i går kveld, det med spray utgikk for mindel, det blir det bare masse søl av, så jeg brukte bare en liten og tynn strips (klipte av hue på stripsen) som jeg satt mellom den jernramma og selve displayet, lagde litt mere trykk på displayet og vips så var det i orden. Veldig enkelt og gjort på 10min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Må prøves... ser jo snart ikke en drit i displayet mitt lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2006 Ja det er veldig kjipt med pixelfeil, kødder med helhetsinntrykket. Tror jeg prøver strips jeg å først... Det enkleste er ofte det beste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Gi beskjed om det er vellykket =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2006 Skal gjøre det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Fikk du testa noe Andreas? Hadde mitt oppe idag, men husket ikke hvor "Dolk" hadde lagt stripsen.. Etter montering igjen viste ute temp'en -40 grader.. håper den justerer seg inn igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå