Tweety bimma Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 hei,vi er en gjeng på 5 stk som leier et relativt stort verksted(ca 250-300 kvm) ved Åsgårdstrand i vestfold.. Har også stor ute plass som vi disponerer (plass til ca 50 -60 biler) og et lager.. Har også endel ustyr her som er felles,som dekkomlegger og avbalanserings maskin,Kompressor(480l) osv. Vi har nå fra 1 juli(mulig før) 2-3 ledige plasser her til 1400 pr mnd ettersom 3 som slutter.Vi ønsker særiøse folk med sikker betaling.. Vi er i alder gruppa 23 -30 her fra før så hadde jo passa bra om du/dere var det samme men absolutt ingen betingelse. Hvis det er noe du lurer på så pm meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 spennende, jeg trenger ett sted til å fikse bilen min, men var litt langt unna da, hvor ligger plassen sånn ekstakt.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2006 I nærheten av tønsberg(2 mil unna) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 okai.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå