Crazy racing Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Heisann.. Var nå for en liten stund siden jeg kjøpte den, men hadde ikke bilder før nå.. Bilen er en Bmw 320i LE E30. 1986mod. Bilen er gått 250.000km.. Har nå skaffa og snart montert Kn-filter og det står 325i eksos på bilen. Kenwood frontsett kjøpt fra Bugman på forumet her. Har planer om en ny front.. Kan noen si hvilken front (leppe) jeg har på bilen min nå? Brock B1 felger er også sterkt på ønskelisten.. Åsso blir de anlegg også.. Så får vi se fremover hva lommeboken sier.. Takker for tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 behold fronten eller sett på acs leppe el:) fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy racing Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2006 behold fronten eller sett på acs leppe el:) fin bil har du bilde av acs leppe, kor man kan skaffe det.. Jo takk for det.. Betalte 7000kr m/årsavgift, men einaste grunn var pga. han er en kamerat av bror min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Er vel mtech 1 fanger du har foran;) behold den du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 m-tech1 er d ikke, er steinbrett med leppe. har sett slike lepper før men kan ikke si hvilken leverandør... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy racing Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2006 m-tech1 er d ikke, er steinbrett med leppe.har sett slike lepper før men kan ikke si hvilken leverandør... M-tech1 er det ikke nei, søskenbarnet mitt har m-tech1 styling og det likner ikkje. Han snakket noe om RK-leppe el. noe sånt..kan det stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 det er hvertfall ikke m-tech front, er vel en original front dette, eller noe ekstrautstyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Gratulere med ny bil Såg fin ut den! E30 er ingen dum første bil Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy racing Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2006 Gratulere med ny bil Såg fin ut den!E30 er ingen dum første bil Lykke til Tusen takk. Joda, den vil fungere greit denne bilen her.. Vertfall på vinterstid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 har du bilde av acs leppe, kor man kan skaffe det.. Du får se litt på denne siden . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir///M3 Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Grattis med ny bil, så bra ut Men ville nok beholdt original fronten ja...kanskje bytta ut lyktene med svarte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Den frontenleppa du har er ORGINAL BMW DEL bare sånn at dere vet det Kan velge mellom to spoilere til den årsmodellen der og det er den kuleste av de. Er ganske sjelden så: BEHOLD DEN. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Denne bilen så meget pen ut jeg tror nok 7000 var et kupp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy racing Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2006 Den frontenleppa du har er ORGINAL BMW DEL bare sånn at dere vet det Kan velge mellom to spoilere til den årsmodellen der og det er den kuleste av de. Er ganske sjelden så: BEHOLD DEN. Høres meget bra ut for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy racing Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2006 Denne bilen så meget pen ut jeg tror nok 7000 var et kupp Alt funker vertfall, det er det viktigaste.. Ellers utvendig osv. så er det også bra, veldig lite rust pga. den vart tectylert å laga til skikklig i 1997, selv om det er en stund siden nå. Intriøret er det kun førerstolen som har hull på hjøre mot døra (er veldgi vanlig).. Er det ikke noen som selger et orginalt grøftelys vell? eine mitt er knust.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå