Bmw323i Skrevet Mai 23, 2006 Skrevet Mai 23, 2006 når jeg starter bilen må jeg vente litt med å kjøre for den må suge til seg bensin.(på kald motor) er dette normalt? uansett, er ikke det som er problemet. av og til så begynner den å jukse fælt! når jeg gir gass så er det ingen respons, den får ikke nok bens. men andre ganger kan jeg kjøre "jorda rundt" uten at den jukser. først tenkte jeg det kanskje kunne være luftinga til bensintanken som var tett, men da skulle den gått helt int når jeg tok av bensinlokket. hva er det som gjør at den jukser? tror ikke det er pompa, for den hører jeg går hele tiden. kan det være bensintrykksregulatoren? har ganske mye bensin, så det er nok ikke kondens i bensinen heller.
jpse36 Skrevet Mai 23, 2006 Skrevet Mai 23, 2006 har ganske likt problem på min e36.. aner ikke hva det er for noe..
Sigbjørn Skrevet Mai 23, 2006 Skrevet Mai 23, 2006 har ganske likt problem på min e36.. aner ikke hva det er for noe.. Ja det er samme problemet med min også. Noen ganger er den bra, men noen ganger fjusker den fælt.
Platepratar Skrevet Mai 23, 2006 Skrevet Mai 23, 2006 Lenge siden dere har bytta bensinfilter? Hvor ofte burde det byttes?
Bmw323i Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Skrevet Mai 24, 2006 jeg ville tro at hvis bensinfilteret var tett så var det liksom tett. da burde den vell være dau fra så og si begynnelsen av. noen andre osm har noen andre innspill?!?!
fofo Skrevet Mai 25, 2006 Skrevet Mai 25, 2006 når jeg starter bilen må jeg vente litt med å kjøre for den må suge til seg bensin.(på kald motor) er dette normalt? uansett, er ikke det som er problemet. av og til så begynner den å jukse fælt! når jeg gir gass så er det ingen respons, den får ikke nok bens. men andre ganger kan jeg kjøre "jorda rundt" uten at den jukser. først tenkte jeg det kanskje kunne være luftinga til bensintanken som var tett, men da skulle den gått helt int når jeg tok av bensinlokket. hva er det som gjør at den jukser? tror ikke det er pompa, for den hører jeg går hele tiden. kan det være bensintrykksregulatoren? har ganske mye bensin, så det er nok ikke kondens i bensinen heller. hadde samme shitten på min og da viste det seg at koblingen i bensinpumpa satt altfor løst. de gangene den ikke fusket så kom det av at de satt dit de skulle sitte, i støpselen, men liksom du må dra ut støpselene og sjekke at pinnene sitter fast nede ellers vil de hoppe opp å ned og drive hekkan med dek... just a tip
fofo Skrevet Mai 25, 2006 Skrevet Mai 25, 2006 når jeg starter bilen må jeg vente litt med å kjøre for den må suge til seg bensin.(på kald motor) er dette normalt? uansett, er ikke det som er problemet. av og til så begynner den å jukse fælt! når jeg gir gass så er det ingen respons, den får ikke nok bens. men andre ganger kan jeg kjøre "jorda rundt" uten at den jukser. først tenkte jeg det kanskje kunne være luftinga til bensintanken som var tett, men da skulle den gått helt int når jeg tok av bensinlokket. hva er det som gjør at den jukser? tror ikke det er pompa, for den hører jeg går hele tiden. kan det være bensintrykksregulatoren? har ganske mye bensin, så det er nok ikke kondens i bensinen heller. hadde samme shitten på min og da viste det seg at koblingen i bensinpumpa satt altfor løst. de gangene den ikke fusket så kom det av at de satt dit de skulle sitte, i støpselen, men liksom du må dra ut støpselene og sjekke at pinnene sitter fast nede ellers vil de hoppe opp å ned og drive hekkan med dek... just a tip
Bmw323i Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Skrevet Mai 25, 2006 Prøv å lån en annen lmm og se om det hjelper. er ikke lmmen som er problemet hos meg, den har jeg prøvd å bytte. skal skjekke tipset jeg fikk av deg fofo! takker for tipsene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå