Gjest Skrevet Mai 23, 2006 Skrevet Mai 23, 2006 Det har seg slik at høyre dør bak ikke låser sammen med de andre..verken opp eller ned.. resten av dørene samt bagasjelokket fungerer 100%, det er kun den ene døren som ikke vil låse seg. Kan låse den manuelt Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre før jeg begynner å skru på døren? Noen som har hatt lignende problem?
maurtin Skrevet Mai 23, 2006 Skrevet Mai 23, 2006 Det har seg slik at høyre dør bak ikke låser sammen med de andre..verken opp eller ned.. resten av dørene samt bagasjelokket fungerer 100%, det er kun den ene døren som ikke vil låse seg. Kan låse den manueltNoen som har forslag til hva jeg kan gjøre før jeg begynner å skru på døren? Noen som har hatt lignende problem? om det hjelper så har jeg akkuratt samme problem Jeg skal uansett skjifte klips på dørinredningen til helga, så da ser jeg på hva som kan være feil..
M6 Bjørn Skrevet Mai 23, 2006 Skrevet Mai 23, 2006 Sikkert sentrallås driveren i den døren som er gåen.Så du må nok demontere dørpanelet og se litt nærmere på det.
Nino Skrevet Mai 23, 2006 Skrevet Mai 23, 2006 bruk søke funksjonen.. er en del tråder om sentrallås feil.. bl.annet http://bimmers.no/viewtopic.php?t=18363 ... ll%E5s+e34
Gjest Skrevet Mai 23, 2006 Skrevet Mai 23, 2006 Jepp.. det klarer jeg.. hmm.. får hive meg rundt å skru=)
jani Skrevet Mai 23, 2006 Skrevet Mai 23, 2006 jg hadde noe av det samme på min e 36 cupe.. med høyre døra.. men en dag funka det igjen.. hehe:) og sidenh ar det funka:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå