sundan2k Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Skrevet Juni 8, 2006 Sånn. Da var den første poleringen unnagjordt på bilen. Og et til er vel greit.
sundan2k Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Skrevet Juni 15, 2006 Lokket til lyktespyleren på høyre side er litt løs. Hvordan fester man en slik? Er vel bare noen klipps som skal på plass?
Steffan C Skrevet Juni 15, 2006 Skrevet Juni 15, 2006 Liker BMW'n din godt jeg, svigerinna og svogern min har en helt lik. De har også -03 316 compact med M- pakke .
sundan2k Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Skrevet Juni 15, 2006 Jeg er ikke så godt vant med bil, men denne bilen var så mye mer enn jeg hadde håpet på. Utrolig hvordan de har spekket den med utstyr og funksjoner selv om det er den minste 3 serien...
compact Skrevet Juni 15, 2006 Skrevet Juni 15, 2006 gratulerer med ny bil....har compact selv(litt gamlere modell, e36). jeg liker bilen min bare bedre og bedre. kan ikke tenke meg noe annen bmw modell på lenge.skal bygge om til 323 compact etterhvert. lykke til med bilen, håper du blir like fornøyd som meg
sundan2k Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Skrevet Juni 21, 2006 Ja det hadde vært bra mye bedre bil med en 323 eller 325 motor i denne bilen. Blir litt lite, men så har man da et mulig fremtidig prosjekt for hånden...
Dufniall Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Compact er bra ja,utrolig kvalitet HELE veien, fra instruksjonsbok til smart sentrallås, med all kjøreglede imellom. Det eneste er kanskje spylingen av frontruten,blir alltid litt søl,men ikke plagsomt synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå